Yok hocam tek kendi hesabım.
Bende itirazda bulundum bakalım nasıl döncekler hocam.
En azından ihlal falan belirtselerdi hocam.
Adamlar tekel hocam. Kafasına estiği gibi at oynatıyor. İtiraz hakkını kullanmana bile değmez otomatik dönüş yapılacak. Şimdiye kadar 50+ hesap gitmiştir benden. Ne açılan hesabım oldu ne açılan hesap duydum

Ah şu appstore gibi ne olursa olsun hesabı kapatmasalarda uygulamayı kaldırsalar keşke.