2 aydır durumlar çok sıkı ve kapanma sebepleri artık gelmiyor.
Önce 6 aylık yüksek trafikli ve cirolu uygulamamı politika ihlalinden kapattılar. OK
Ardından tekrar açtık politikalara aykırı bi alan bırakmadık. Sebepsiz yere multiden kapattılar. OK
Sonra tertemiz bir developer hesabı açtık ve hiçbir ihlal olmadan tek tek kontrol ederek yayına aldık. Bu sefer uygulamada ihlal bulamayıp hesaba multi dediler. Bu gelen mesajlar robotik ve aynı taramadan geçiyor. Burda bir kasıt yok sadece hepimizi unuttuğu bazı maddeler var. İşin detayına girdikte 3-4 kriteri çıkardık. Temiz sandığımız detaylar aslında derine indikçe ortaya çıkıyor.
önce 4 günde bir kapatılıyordu uygulama simdi 10 gün sonra kapandı. su an attığımız henüz kapanmadı. bakalım düzenlemelerimiz işe yarayacak mı?
Bu konuyla ilgili developer arkadaşlar bir araya gelerek (buluşma veya whatsapp olur) beyin fırtınası yapmak lazım. düşünenler varsa dm atabilir.
Developer Hesabım Kapatıldı
37
●2.691
- 15-09-2018, 12:11:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 22-10-2018, 14:44:48hocam hem hesabınızın kapatıldığına hem de açıldığına dair olan mail içeriğini burada paylaşabilir misiniz.Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2018, 14:57:27Kapatılma maili;Jancooth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar açılma maili:Alıntı
Alıntı
Hesabın kapatılmasına neden olduğunu düşündüğüm olay şudur; R10da bir arkadaşdan oyun satın aldım. Bu ve benzeri hazır oyunların sürekli reskin yapılıp atılıyor. Genelde oyunlar bir birine hep benzediği için spam olarak algılanmış olabilir. - 22-10-2018, 15:18:50hocam bunu paylaştığınız için teşekkür ederim. birilerine illa ki fayfadası olacaktır.Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2018, 15:26:19Belkide herkez aynı hazır oyun yazılımlarını kullandığı için kapanmıştır.
- 22-10-2018, 15:46:10almanyada yada fransada hatta herhangi bir avrupa ülkesinde yaşayan akrabanız adına örnek veriyorum londrada yaşayan Ahmet isimli gurbetçi adına ingiltere lokasyon vps de tr ile bağlantı olmayan kredi kartıyla hesap açıp .Uygulamalarınızın ana dilini ingilizce yaparak çözüm bulabilirsiniz.Benim bu söylediğim ihtimali değerlendirebilirsiniz. Ayrıca pgı ayarını 3 yapmayın Uygulama 13 yaş üstü olabilir bütün bu gdp ayarları sağlam yapın . Kullanıcı sözleşmeleri ve veri politikaları gibi ayarlarıda gözden geçirin.google türkiyeye ayrı bir poltika uyguluyor olabilir
- 24-10-2018, 12:02:16o ara bir yanlışlıklar olmuş.. brnce yada yeni başlayan birirnin gazabına geldinizz.. kaç kişinin daha açıldı baksna.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle