2 aydır durumlar çok sıkı ve kapanma sebepleri artık gelmiyor.
Önce 6 aylık yüksek trafikli ve cirolu uygulamamı politika ihlalinden kapattılar. OK
Ardından tekrar açtık politikalara aykırı bi alan bırakmadık. Sebepsiz yere multiden kapattılar. OK
Sonra tertemiz bir developer hesabı açtık ve hiçbir ihlal olmadan tek tek kontrol ederek yayına aldık. Bu sefer uygulamada ihlal bulamayıp hesaba multi dediler. Bu gelen mesajlar robotik ve aynı taramadan geçiyor. Burda bir kasıt yok sadece hepimizi unuttuğu bazı maddeler var. İşin detayına girdikte 3-4 kriteri çıkardık. Temiz sandığımız detaylar aslında derine indikçe ortaya çıkıyor.

önce 4 günde bir kapatılıyordu uygulama simdi 10 gün sonra kapandı. su an attığımız henüz kapanmadı. bakalım düzenlemelerimiz işe yarayacak mı?

Bu konuyla ilgili developer arkadaşlar bir araya gelerek (buluşma veya whatsapp olur) beyin fırtınası yapmak lazım. düşünenler varsa dm atabilir.