Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapatılma maili;



Tekrar açılma maili:



Hesabın kapatılmasına neden olduğunu düşündüğüm olay şudur; R10da bir arkadaşdan oyun satın aldım. Bu ve benzeri hazır oyunların sürekli reskin yapılıp atılıyor. Genelde oyunlar bir birine hep benzediği için spam olarak algılanmış olabilir.
hocam bunu paylaştığınız için teşekkür ederim. birilerine illa ki fayfadası olacaktır.