Hep aynı hikaye sebep yok kime göre neye göre banlıyor belli değil benzer yüzlerce uygulama var onlar duruyor bizim hesaplar kapatılıyor. Adamlar Türkiye lokasyonlu hesaplara bağlı uygulamalar yükselmeye başlayınca banlıyor bence
Benimde tek düşüncem bu artık. O kadar özenle ve temiz bir şekilde yaptığım halde yükselince tak gidiyor hesaplar. Hele şu son zamanlarda yayına bile girmeden çat askı ve itiraza dönen yok. Var bi durumlar bakalım. 50+ hesap gitti şimdiye kadar.