Geçmiş olsun, itiraz hakkın mevcut değerlendirmeni öneririm. Şahsen ben 5 tane developer hesabı kullanıyorum. Firefox, Chrome, Edge, Opera ve Maxthon olmak üzere 5 farklı tarayıcıda. Hiç bir problem yok, yeni hesap arkadaşım da karttan para çekilir çekilmez ihlale düştü. Aynı yerde de değiliz. Değişik durumlar.