Çok teşekkürler bilgiler için. Benimde dev banlandı. Cclener ve firofox demişsiniz. Bu yeni bir dev hesabı acmak içinmi kullanılacak yoksa baska bir yeede acılmış hesaba ban yiyen bilgiisayarda kullanmak içinmi? Mac adres ve değişimi yapılmalımı format atılmalı mı biraz daha adım addım yazabilir misiniz?