Par4noiD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, itiraz hakkın mevcut değerlendirmeni öneririm. Şahsen ben 5 tane developer hesabı kullanıyorum. Firefox, Chrome, Edge, Opera ve Maxthon olmak üzere 5 farklı tarayıcıda. Hiç bir problem yok, yeni hesap arkadaşım da karttan para çekilir çekilmez ihlale düştü. Aynı yerde de değiliz. Değişik durumlar.
ben de benzer şekilde kullanıyorum ve hesapların hepsi şahsım adına, yıllardır bir problem yaşamadım.