oguzgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsini aynı bilgisayardan mı açıyorsunuz? Benim bildiğim kadarıyla developer kullandığın bilgisayarı bir daha asla kullanamıyorsun. Mac adresini kaydediyor. Mac adresini de chrome tarayıcı sayesinde elde ediyorlar. Siz baya tecrübelisiniz. Rica etsem bilmeyen arkadaşlar için developer patlayınca yeni developer nasıl alınır aldıktan sonra nasıl kullanılır nelere dikkat edilmeli eski bilgisayarda açılır mı açılmaz mı bu tarzda bilgiler verebilir misiniz? Hiçbir yerde yazmayan şeyler bunlar.
Estağfurullah tabiki, her ne kadar Chrome vazgeçilmez gibi dursada Firefox sistem erişimi konusuda daha bi korumalı, örneğin ccleaner veya advanced systemcare ile tarayıcı ve google önbelleğini temizledikten sonra firefox üzerinde diğer hesaplara giriş yapmadan yeni hesap ile üyelik açılabilir. Özellikle firefox quantum ile ram kullanımını düzeltti. Chrome yerine bunu kullanıyorum. Eski bilgisayarda açılır o problem değil, önemli olan sadece eski bilgilerin yok edilmesidir, mac adresi manipüle edilebilir ama tarayıcı bilgileri ilk günkü haline gelirse asıl farkındalık ortaya çıkar. chrome veri depolamaları sadece appdata ve local üzerine değil farklı yerlere de kayıt yapıyor burada problemler çıkabiliyor. Kısaca önerim herkesin anlayabileceği şekilde, ccleaner + firefox