Satış: Android iPhone 4s 350 TL
377
●34.399
- 05-09-2012, 13:54:52Elimdeki telefonu 1-2 güne satıyorum 1 tane alacağım bu arada alan arkadaşın yorumlarınıda görürüz hayırlı satışlar
- 05-09-2012, 14:01:541 arkadaş elden aldı o yorum atabilir ve Kargoları ulaşan arkadaşlarda olumlu olumsuz yazarsalar sevinirim. Alacak arkadaşları aydınlatmış olursunuzAtcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 14:31:00Taksit yok hocam malesefMorbid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 14:39:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sanalpazardan alım satım yapın taksitli sonra telefonu kargo yerine elden verinGodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 14:48:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.iPhone üstadı birine sordum, videoyu izledi ve şöyle dedi:
şu NoSIM olayı nedir bilen var mı?Alıntı - 05-09-2012, 14:56:14Üyeliği durdurulduHat takılı değil ondan öyle yazıyor. Hat takılınca çalışır, orijinal iPhone mu da bu Türkiye hatlarını görmesin? Alakası yok. Sadece hat takılı değildir.Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 14:59:39Mantıklı bu şekilde kabul ederseniz olabilirjackerz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hat takılı olmadığı için No sim yazarCappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam kendim bile orjinal diye kullanıyorum. Herkes orjinal biliyor kullandığım telefonu .))koserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bu işi biliyorsunuz üstadC4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun açıklama için