• 05-09-2012, 17:09:30
    hocam 3-5 ay sonra bozulursa garantisi benim diyebiliyormusun? benim gerçekten telefona ihtiyacım var ve almayı düşünüyorum.
  • 05-09-2012, 17:32:08
    karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 3-5 ay sonra bozulursa garantisi benim diyebiliyormusun? benim gerçekten telefona ihtiyacım var ve almayı düşünüyorum.
    Evet Bende bu soruyu soracaktım tam
  • 05-09-2012, 17:37:43
    1 adet sipariş verilmiştir.Ürün elime ulaştığında gerekli bilgileri yazarım.
  • 05-09-2012, 17:39:32
    karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 3-5 ay sonra bozulursa garantisi benim diyebiliyormusun? benim gerçekten telefona ihtiyacım var ve almayı düşünüyorum.
    Replika ürün alacagınızı ve garantisi olmadıgını biliyorsunuz. Arkadaşın garanti vermesini niye bekleyip zor duruma sokuyorsunuz ki madem garantili ürün arıyorsunuz gidin orjinalini alın yada 350 tl değerinde garantili başka bi telefon alın. Ama arkadaş garanti veririm diyorsa ona karışamam ben fikrimi söyledim sadece.
  • 05-09-2012, 17:39:49
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün galaxy s3 aldım sıfır kutusunu açtık alet ahizesi ses vermiyordu. Hemen başka bir kutu açtık o cihazı bana verdiler. Yani sıfır alsan süper güvenilir bir siteden yine sorunlu çıkabilir. Arkadaş iyi niyetli deneyip yolluyor sana çokta iyi yapıyor bence.
    Arkadaşın iyi niyetinden sorun yok. Bir haftada sorun çıkmaz demek istediğim bozuk çıkarsa satıcıya 1 ay içinde geri iade edilip yenisiyle değiştirebilir. Önemli olan diğer arkadaşların sorduğu gibi 3-4 ay sonra olacak aksi durumlarda ne olacağı.
  • 05-09-2012, 18:07:26
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın iyi niyetinden sorun yok. Bir haftada sorun çıkmaz demek istediğim bozuk çıkarsa satıcıya 1 ay içinde geri iade edilip yenisiyle değiştirebilir. Önemli olan diğer arkadaşların sorduğu gibi 3-4 ay sonra olacak aksi durumlarda ne olacağı.
    3-4 ay sonra bozulursa vericeksin hacım 50-100 lirayı, yapan bi telefoncuya yaptıracaksın olacak bitecek. 350 liralık Replika ya da diğer adıyla çin malı bir üründen Genpa ya da KVK garantili 1000-2000 liralık telefonlar gibi 2 yıl bedava garanti beklemeyin bence. 50-100 lira da bırakın da verin yani bozulan bir telefonunuza. Orijinal Apple ürünü değil sonuçta, replika. Yere düşmedikçe Root edip ROM'Larla uğraşmadıkca telefon zaten bozulmaz.
  • 05-09-2012, 18:49:46
    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 ay sonra bozulursa vericeksin hacım 50-100 lirayı, yapan bi telefoncuya yaptıracaksın olacak bitecek. 350 liralık Replika ya da diğer adıyla çin malı bir üründen Genpa ya da KVK garantili 1000-2000 liralık telefonlar gibi 2 yıl bedava garanti beklemeyin bence. 50-100 lira da bırakın da verin yani bozulan bir telefonunuza. Orijinal Apple ürünü değil sonuçta, replika. Yere düşmedikçe Root edip ROM'Larla uğraşmadıkca telefon zaten bozulmaz.
    Çin malı diye garantisi olmayacak değil. Dolu çin malı replika garantili markalar var. Burada arkadaşın bize ne gibi çözüm yolu sunacağını merak ediyorum. Öyle herkes istanbul'da değil ki bozulan telefonu istediği telefoncuya götürsün yaptırsın. Yaşadığım yerde affınıza sığınıyorum önüne gelen angut telefon dükkanı açmış ama bilgisi yok. Kurtarılacak telefonu iyice bozar.
  • 05-09-2012, 20:46:57
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 haftada zaten sorun olmaz önemli olan aylar sonra çıkan arızalarda telefonun elimizde patlamaması.
    Hocam 1 hafta jelatini sökmeden denersiniz. Arzalı cihaz arzalıdır zaten 1 haftada anlarsınız. Diğer türlü hor kullanırsanız her cihaz bozulur. Ona garanti veremem ama 1 haftada cihazda sıkıntı varsa değişirim. Sorun sizden kaynaklıysa karışmam sadece tamirini ucuza yaptırtırım. Parası neyse verirsiniz

    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün galaxy s3 aldım sıfır kutusunu açtık alet ahizesi ses vermiyordu. Hemen başka bir kutu açtık o cihazı bana verdiler. Yani sıfır alsan süper güvenilir bir siteden yine sorunlu çıkabilir. Arkadaş iyi niyetli deneyip yolluyor sana çokta iyi yapıyor bence.
    Aynen dediğiniz gibi hocan 350 tlye bu kalitede bu özellikte 3g li vs. bir cihaz zaten yok. Birisi PM atıyor ürün orjinal mi diyor

    karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 3-5 ay sonra bozulursa garantisi benim diyebiliyormusun? benim gerçekten telefona ihtiyacım var ve almayı düşünüyorum.
    3-5 ay sonra cihaz kendiliğinden bozulmaz. Bozuksa zaten ilk 1 hafta belli eder. Ben test edip yolluyorum genede. 3-5 ay sonra sıkıntısı cıkarsa ucuza tamıre yaptırtırım ücretini ödersiniz

    Atcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Bende bu soruyu soracaktım tam
    Üste yazdım yorumu okuyabilirsin hocam

    TGS_Cagri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet sipariş verilmiştir.Ürün elime ulaştığında gerekli bilgileri yazarım.
    Sabahtan kargolancak yetişemedik hocam telefondada belirttiğim gibi

    TRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Replika ürün alacagınızı ve garantisi olmadıgını biliyorsunuz. Arkadaşın garanti vermesini niye bekleyip zor duruma sokuyorsunuz ki madem garantili ürün arıyorsunuz gidin orjinalini alın yada 350 tl değerinde garantili başka bi telefon alın. Ama arkadaş garanti veririm diyorsa ona karışamam ben fikrimi söyledim sadece.
    Ben 1 haftada cihaz sorunluysa değişirim. Ama cihaz 3-5 ay sonra darbe yada başka bişeyden hasar gorup bozulursa gene yardımcı olup kargo ile yollarsınız tamirini ettirip ücreti neyse siz ödersiniz.


    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın iyi niyetinden sorun yok. Bir haftada sorun çıkmaz demek istediğim bozuk çıkarsa satıcıya 1 ay içinde geri iade edilip yenisiyle değiştirebilir. Önemli olan diğer arkadaşların sorduğu gibi 3-4 ay sonra olacak aksi durumlarda ne olacağı.
    Hocam bu ürün durduk yere bozulmaz, Virüs girer sistem çöker v.s bunlar sistem sorunudur. Gene yardımcı oluruz yollarsınız ucuzdan yaptırtırım


    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 ay sonra bozulursa vericeksin hacım 50-100 lirayı, yapan bi telefoncuya yaptıracaksın olacak bitecek. 350 liralık Replika ya da diğer adıyla çin malı bir üründen Genpa ya da KVK garantili 1000-2000 liralık telefonlar gibi 2 yıl bedava garanti beklemeyin bence. 50-100 lira da bırakın da verin yani bozulan bir telefonunuza. Orijinal Apple ürünü değil sonuçta, replika. Yere düşmedikçe Root edip ROM'Larla uğraşmadıkca telefon zaten bozulmaz.
    Aynen dediğiniz gibi durduk yere cihaz bozulmaz


    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin malı diye garantisi olmayacak değil. Dolu çin malı replika garantili markalar var. Burada arkadaşın bize ne gibi çözüm yolu sunacağını merak ediyorum. Öyle herkes istanbul'da değil ki bozulan telefonu istediği telefoncuya götürsün yaptırsın. Yaşadığım yerde affınıza sığınıyorum önüne gelen angut telefon dükkanı açmış ama bilgisi yok. Kurtarılacak telefonu iyice bozar.
    Garantili çin malı olupda bu kalitede ürün bulmanız imkansızdır. 3g ve birebir aynı kasa ve birebir aynı dokunmatik. Daha ne istiyorsunuz anlamış değilim. Cihaz size sorunlu geliyorsa ilk 1 haftada değişirim. Eğer kullanıma bağlı her telefon gibi arza veriyorsa onuda tamir ücreti neyse yollarsınız yaptırırım


    PM OLARAK CİHAZ ORJİNALMİ DİYE SORUP DURMAYIN LÜTFEN YETER VALLA KONUYU OKURSANIZ ANLARSINIZ 350 TL'YE IPHONE Mİ OLUR
  • 05-09-2012, 20:48:43
    Bu ürün nerde 600 lira acaba?