Satış: Android iPhone 4s 350 TL
377
●34.399
- 05-09-2012, 17:32:08Evet Bende bu soruyu soracaktım tamkarakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 17:39:32Replika ürün alacagınızı ve garantisi olmadıgını biliyorsunuz. Arkadaşın garanti vermesini niye bekleyip zor duruma sokuyorsunuz ki madem garantili ürün arıyorsunuz gidin orjinalini alın yada 350 tl değerinde garantili başka bi telefon alın. Ama arkadaş garanti veririm diyorsa ona karışamam ben fikrimi söyledim sadece.karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 17:39:49Arkadaşın iyi niyetinden sorun yok. Bir haftada sorun çıkmaz demek istediğim bozuk çıkarsa satıcıya 1 ay içinde geri iade edilip yenisiyle değiştirebilir. Önemli olan diğer arkadaşların sorduğu gibi 3-4 ay sonra olacak aksi durumlarda ne olacağı.HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 18:07:26Üyeliği durduruldu3-4 ay sonra bozulursa vericeksin hacım 50-100 lirayı, yapan bi telefoncuya yaptıracaksın olacak bitecek. 350 liralık Replika ya da diğer adıyla çin malı bir üründen Genpa ya da KVK garantili 1000-2000 liralık telefonlar gibi 2 yıl bedava garanti beklemeyin bence. 50-100 lira da bırakın da verin yani bozulan bir telefonunuza. Orijinal Apple ürünü değil sonuçta, replika. Yere düşmedikçe Root edip ROM'Larla uğraşmadıkca telefon zaten bozulmaz.saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 18:49:46Çin malı diye garantisi olmayacak değil. Dolu çin malı replika garantili markalar var. Burada arkadaşın bize ne gibi çözüm yolu sunacağını merak ediyorum. Öyle herkes istanbul'da değil ki bozulan telefonu istediği telefoncuya götürsün yaptırsın. Yaşadığım yerde affınıza sığınıyorum önüne gelen angut telefon dükkanı açmış ama bilgisi yok. Kurtarılacak telefonu iyice bozar.C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 20:46:57Hocam 1 hafta jelatini sökmeden denersiniz. Arzalı cihaz arzalıdır zaten 1 haftada anlarsınız. Diğer türlü hor kullanırsanız her cihaz bozulur. Ona garanti veremem ama 1 haftada cihazda sıkıntı varsa değişirim. Sorun sizden kaynaklıysa karışmam sadece tamirini ucuza yaptırtırım. Parası neyse verirsinizsaglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen dediğiniz gibi hocan 350 tlye bu kalitede bu özellikte 3g li vs. bir cihaz zaten yok. Birisi PM atıyor ürün orjinal mi diyorHostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-5 ay sonra cihaz kendiliğinden bozulmaz. Bozuksa zaten ilk 1 hafta belli eder. Ben test edip yolluyorum genede. 3-5 ay sonra sıkıntısı cıkarsa ucuza tamıre yaptırtırım ücretini ödersinizkarakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üste yazdım yorumu okuyabilirsin hocamAtcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabahtan kargolancak yetişemedik hocam telefondada belirttiğim gibiTGS_Cagri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 1 haftada cihaz sorunluysa değişirim. Ama cihaz 3-5 ay sonra darbe yada başka bişeyden hasar gorup bozulursa gene yardımcı olup kargo ile yollarsınız tamirini ettirip ücreti neyse siz ödersiniz.TRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu ürün durduk yere bozulmaz, Virüs girer sistem çöker v.s bunlar sistem sorunudur. Gene yardımcı oluruz yollarsınız ucuzdan yaptırtırımsaglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen dediğiniz gibi durduk yere cihaz bozulmazC4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garantili çin malı olupda bu kalitede ürün bulmanız imkansızdır. 3g ve birebir aynı kasa ve birebir aynı dokunmatik. Daha ne istiyorsunuz anlamış değilim. Cihaz size sorunlu geliyorsa ilk 1 haftada değişirim. Eğer kullanıma bağlı her telefon gibi arza veriyorsa onuda tamir ücreti neyse yollarsınız yaptırırımsaglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM OLARAK CİHAZ ORJİNALMİ DİYE SORUP DURMAYIN LÜTFEN YETER VALLA KONUYU OKURSANIZ ANLARSINIZ 350 TL'YE IPHONE Mİ OLUR
