3-4 ay sonra bozulursa vericeksin hacım 50-100 lirayı, yapan bi telefoncuya yaptıracaksın olacak bitecek. 350 liralık Replika ya da diğer adıyla çin malı bir üründen Genpa ya da KVK garantili 1000-2000 liralık telefonlar gibi 2 yıl bedava garanti beklemeyin bence. 50-100 lira da bırakın da verin yani bozulan bir telefonunuza. Orijinal Apple ürünü değil sonuçta, replika. Yere düşmedikçe Root edip ROM'Larla uğraşmadıkca telefon zaten bozulmaz.
Çin malı diye garantisi olmayacak değil. Dolu çin malı replika garantili markalar var. Burada arkadaşın bize ne gibi çözüm yolu sunacağını merak ediyorum. Öyle herkes istanbul'da değil ki bozulan telefonu istediği telefoncuya götürsün yaptırsın. Yaşadığım yerde affınıza sığınıyorum önüne gelen angut telefon dükkanı açmış ama bilgisi yok. Kurtarılacak telefonu iyice bozar.