Satış: Android iPhone 4s 350 TL
377
●34.399
- 06-09-2012, 02:46:50Satıcının bu cevap verme azmine hayran kaldım gerçekten

Ama insanlar okumayıp tekrardan aynı sorular onlarca defa sorulunca sabır bir yere kadar. Zorlamayın derim
Adam telefon satıyor. Video da koymuş. 1 hafta içinde iade de alırım diyor. Ne bekliyorsunuz daha anlamış değilim.
2. Elciden telefon aldığınızda kapıdan dışarı çıktığınız an bozulsa iade alır mı acaba merak ediyorum.
Veya herhangi bir esnafı reel hayatta da bu kadar zorluyor musunuz?
Satıcıyı hiç tanımam. Konuda yazılanlara yorumumdur.. - 06-09-2012, 02:51:47Öncelikle telefon için boş bir zamanımda gelicem ataşehirdeyim yakın sayılırız ve gelelim diğer konumuza
biri demiş 2 - 3 ay sonra sorun çıkarsa iyade olurmu
-hiç bir satıcı hadi geçtim orjinalı heleki çin malıysa 2 - 3 ay sonra telefonu geri alırım diye bişey demez o telefonu senin nasıl kullandığını bilemez 2 - 3 ay sonra çıkan sorun kesinlikle kullanıcı hatasından çıkar.
diğeri demiş yasal değil
-çıkıyosun orda *dult site için hosting arıyosun adama yasal değil diyosun önce bi kendin yasaya uy boşa kapatmıyolar illegal içerikli siteleri
biri çıkmış baltalamaya çalışmış
-ya allah akıl fikir versin nediyim müslüman müslümanı niye kıskanır hiç bilinmez. - 06-09-2012, 03:37:09Selam,OrhanKizilkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 1 adet sipariş verdiğim için bu tür soruları kendinisine yönelttim, aynı cevabı sizede yazacak ben yazayım cunku çok sayıda yazmış cevap
Ellerinde şuanda sadece siyah varmış, arasındaki tek fark işletim sistemi. Orjinal iPhonesi olan biri eline alıp kurcalagında anlar. Ama iPhone ile haşır neşir olmamış kişiler anlamakta zorluk çeker büyük ölçüdede anlayamaz
- 06-09-2012, 03:47:22Teşekkür ederim hocam ürün elinize ulaştığında kullanıp düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim beyaz olmaması kötü olduTGS_Cagri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2012, 10:34:57iPhone 4S'in ekranı retina ekrandır ve Samsung tarafından üretilir ve Dünya'da sadec Apple telefonlarında kullanılır.Samsung'un bile kullanması yasak.Lee_Ryan_100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
