• 06-09-2012, 02:35:22
    Mesajım bulunsun.
  • 06-09-2012, 02:46:50
    Satıcının bu cevap verme azmine hayran kaldım gerçekten

    Ama insanlar okumayıp tekrardan aynı sorular onlarca defa sorulunca sabır bir yere kadar. Zorlamayın derim

    Adam telefon satıyor. Video da koymuş. 1 hafta içinde iade de alırım diyor. Ne bekliyorsunuz daha anlamış değilim.

    2. Elciden telefon aldığınızda kapıdan dışarı çıktığınız an bozulsa iade alır mı acaba merak ediyorum.

    Veya herhangi bir esnafı reel hayatta da bu kadar zorluyor musunuz?


    Satıcıyı hiç tanımam. Konuda yazılanlara yorumumdur..
  • 06-09-2012, 02:51:47
    Öncelikle telefon için boş bir zamanımda gelicem ataşehirdeyim yakın sayılırız ve gelelim diğer konumuza

    biri demiş 2 - 3 ay sonra sorun çıkarsa iyade olurmu
    -hiç bir satıcı hadi geçtim orjinalı heleki çin malıysa 2 - 3 ay sonra telefonu geri alırım diye bişey demez o telefonu senin nasıl kullandığını bilemez 2 - 3 ay sonra çıkan sorun kesinlikle kullanıcı hatasından çıkar.

    diğeri demiş yasal değil
    -çıkıyosun orda *dult site için hosting arıyosun adama yasal değil diyosun önce bi kendin yasaya uy boşa kapatmıyolar illegal içerikli siteleri

    biri çıkmış baltalamaya çalışmış
    -ya allah akıl fikir versin nediyim müslüman müslümanı niye kıskanır hiç bilinmez.
  • 06-09-2012, 03:24:32
    Hocam beyaz rengi varmı,ayrıca iphone4 le farkını anlamanın yolu nedir bunu,daha önce bu tür telefon kullanmadım sorularım garipsa kusura bakmayın lütfen.Çok hoş telefon.
  • 06-09-2012, 03:37:09
    OrhanKizilkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam beyaz rengi varmı,ayrıca iphone4 le farkını anlamanın yolu nedir bunu,daha önce bu tür telefon kullanmadım sorularım garipsa kusura bakmayın lütfen.Çok hoş telefon.
    Selam,

    Ben 1 adet sipariş verdiğim için bu tür soruları kendinisine yönelttim, aynı cevabı sizede yazacak ben yazayım cunku çok sayıda yazmış cevap
    Ellerinde şuanda sadece siyah varmış, arasındaki tek fark işletim sistemi. Orjinal iPhonesi olan biri eline alıp kurcalagında anlar. Ama iPhone ile haşır neşir olmamış kişiler anlamakta zorluk çeker büyük ölçüdede anlayamaz
  • 06-09-2012, 03:46:20
    umarım ekranın retina olmadığını belirtirsiniz arkadaşlara hayal kırıklığına uğramasınlar çektiğiniz resimlerde pikseller gözüküyor retina olması imkansız
  • 06-09-2012, 03:47:22
    TGS_Cagri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,

    Ben 1 adet sipariş verdiğim için bu tür soruları kendinisine yönelttim, aynı cevabı sizede yazacak ben yazayım cunku çok sayıda yazmış cevap
    Ellerinde şuanda sadece siyah varmış, arasındaki tek fark işletim sistemi. Orjinal iPhonesi olan biri eline alıp kurcalagında anlar. Ama iPhone ile haşır neşir olmamış kişiler anlamakta zorluk çeker büyük ölçüdede anlayamaz
    Teşekkür ederim hocam ürün elinize ulaştığında kullanıp düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim beyaz olmaması kötü oldu
  • 06-09-2012, 07:05:18
    fark olmaz hocam cok.rahat uyum saglayabilirsiniz
  • 06-09-2012, 10:34:57
    Lee_Ryan_100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben şuan iphone 3gs kullancısıyım bu telefonu alsam uyum sağlayabilirmiyim fark olmaz değilmi benim tek istediğim iphone 4s gibi olmasıdır ekranın
    iPhone 4S'in ekranı retina ekrandır ve Samsung tarafından üretilir ve Dünya'da sadec Apple telefonlarında kullanılır.Samsung'un bile kullanması yasak.