• 08-09-2012, 22:08:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tüm sayfaları okuyamadım ancak küçük bir sorum olacak kullanan arkadaşlara. Android uygulamalar kuruyoruz sonuçta, geri tuşu olmadan - menü tuşu olmadan nasıl kontrol ediyorsunuz uygulamalarıı?
  • 08-09-2012, 22:16:54
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    Dokunmatiği normal iphone gibimi?
  • 08-09-2012, 22:27:50
    RaDMiN0671 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk konusundan itibaren takipteyim. Fiyatı ve özellikleri çok mantıklı heleki şekli iphone 4 olunca dahada cazip hale geliyor. Mesela çekmiş olduğunuz videoyu biraz daha uzun tutup markete girseydiniz uygulama yükleysediniz. Bir müzik açıp dinletseydiniz. Kamerasıyla çekim yapıp siteye atsaydınız resimleri. Wireless ile internete bağlansaydınız.Bluetoot ile dosya aktarımı yapsaydınız. Mesaj gönderimi, sesli arama da yapsaydınız emin olun galaxy Acemi satıp sizden telefonu almak için elimden geleni yapardım hemde etrafımdaki insanların da sizden bu telefonu alması için tavsiyede bulunurdum. hayırlı satışlar.
    aynı olaylar benim içinde geçerli ürününüzü tamamiyle tanıtamadığınız için ne kadar olumlu yorumda olsa almaktan çekiniyorum. detaylı bi inceleme olursa önümüzdeki 1 haftaya kadar almayı planlıyorum hedefim s3 beklemek ama +450 oldugunu ogrenince bütçemi aşıyor
  • 08-09-2012, 22:30:58
    RaDMiN0671 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk konusundan itibaren takipteyim. Fiyatı ve özellikleri çok mantıklı heleki şekli iphone 4 olunca dahada cazip hale geliyor. Mesela çekmiş olduğunuz videoyu biraz daha uzun tutup markete girseydiniz uygulama yükleysediniz. Bir müzik açıp dinletseydiniz. Kamerasıyla çekim yapıp siteye atsaydınız resimleri. Wireless ile internete bağlansaydınız.Bluetoot ile dosya aktarımı yapsaydınız. Mesaj gönderimi, sesli arama da yapsaydınız emin olun galaxy Acemi satıp sizden telefonu almak için elimden geleni yapardım hemde etrafımdaki insanların da sizden bu telefonu alması için tavsiyede bulunurdum. hayırlı satışlar.
    O zaman rica edelim müsait zamanında bir video daha çeksin
  • 08-09-2012, 22:55:20
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    utkuts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm sayfaları okuyamadım ancak küçük bir sorum olacak kullanan arkadaşlara. Android uygulamalar kuruyoruz sonuçta, geri tuşu olmadan - menü tuşu olmadan nasıl kontrol ediyorsunuz uygulamalarıı?
    bak bunu ben de merak ettim şimdi. Bazı uygulamalarda menu tusu gerekiyor. Menu tusu için ne yapılıyor acaba. Orta tuş zaten geri tuşu işlevini görüyor ama diğer menu tuşu için neye basılıyor merak ettim.
  • 08-09-2012, 23:07:20
    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak bunu ben de merak ettim şimdi. Bazı uygulamalarda menu tusu gerekiyor. Menu tusu için ne yapılıyor acaba. Orta tuş zaten geri tuşu işlevini görüyor ama diğer menu tuşu için neye basılıyor merak ettim.
    Orta tuş geri tuşu yerini görüyorsa birde Home tuşu gerekli bazı uygulamalardan çıkmak ya da sadece küçültmek için Home tuşunu kullanıyorum.
  • 08-09-2012, 23:09:53
    Kurumsal Backlink SEO
    Hala detaylı bi açıklama yapan yok kullanan arkadaşlar bekliyoruzz...
  • 08-09-2012, 23:11:25
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Pazar günü yani yarın dükkanınız açık oluyor mu ? Yarın gelip bakmayı düşünüyoruz da.
  • 09-09-2012, 01:50:06
    Kurumsal Backlink SEO
    bu telefondan orjinal iphone ye bu telefondan bağlanabiliyor muyuz? yani orjinal iphone 4s ile fotograf paylaşabiliyor muyuz?