• 09-09-2012, 12:29:27
    İşlemci
    Ekran kartı ve ram
    tam değerlini ö.m atarmısınız.
  • 09-09-2012, 14:09:51
    Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu telefondan orjinal iphone ye bu telefondan bağlanabiliyor muyuz? yani orjinal iphone 4s ile fotograf paylaşabiliyor muyuz?
    Benim arkadaşta iphone 4s var benim telefonda 6700 classic bluetootla bağlanamıyorlar zaten.Yanlış biliyorsam düzeltin ama iphone sadece apple markalı ürünlerle bağlanabiliyor galiba.O yüzden buda bağlanabilir galiba...
  • 09-09-2012, 14:15:06
    İşletim sisteminden dolayı Apple öyle bu cihazda olmaz diye düşünüyorum
  • 09-09-2012, 16:03:25
    Yukarıda linkini verdiğim " Android Assistant(18 features) " isimli uygulamayı yükleyip " System info " seçeneğine tıklayarak bir fotoğraf eklerseniz birkaçtane almayı düşünüyorum.
    Umarım bazı arkadaşlar gibi bu yorum da es geçilmez.

    iyi çalışmalar.
  • 09-09-2012, 16:17:39
    Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıda linkini verdiğim " Android Assistant(18 features) " isimli uygulamayı yükleyip " System info " seçeneğine tıklayarak bir fotoğraf eklerseniz birkaçtane almayı düşünüyorum.
    Umarım bazı arkadaşlar gibi bu yorum da es geçilmez.

    iyi çalışmalar.

    aynı şekilde böyle bir görüntü koyulabilirse bende almayı düşünüyorum. Teşekkürler.
  • 09-09-2012, 17:02:04
    Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıda linkini verdiğim " Android Assistant(18 features) " isimli uygulamayı yükleyip " System info " seçeneğine tıklayarak bir fotoğraf eklerseniz birkaçtane almayı düşünüyorum.
    Umarım bazı arkadaşlar gibi bu yorum da es geçilmez.

    iyi çalışmalar.
    evet bunu yapabilirseniz sevinirim. yada alan bi arkadaş girip kurup resim atarsa cok iyi olur
  • 09-09-2012, 21:40:20
    Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu telefondan orjinal iphone ye bu telefondan bağlanabiliyor muyuz? yani orjinal iphone 4s ile fotograf paylaşabiliyor muyuz?
    Hayır.


    Ayrıca bazı arkadaşlar sar değerini sormuşlar.Zaten orijinal iPhone'ların sar değeri fazla.


    Link : http://telefonsardegeri.blogspot.com/search/label/apple
  • 09-09-2012, 21:54:11
    Ne zor birşeymiş şu telefonun özelliklerini yazmak.
  • 09-09-2012, 22:49:44
    arkadaşlar alıp kullanan varmı?