Satış: Android iPhone 4s 350 TL
377
●34.399
- 06-09-2012, 12:52:10Sizin bakış açınızla bakarsak iPhone 4S in tasarımı da Apple firması adına tescillidir ve başka hiçbir firma bu tasarımı kullanamaz. Ama şu anda o tescilli tasarımı yasal haklarını satın almadan kullanan telefonunun ilanındayız. Hangi yasaktan bahsediyoruz yani. Retina Display'e sahip olan GooApple tarzı 4S taklitleri de var sonuçta piyasada.FrankMalkovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada ben de telefonu takip ediyorum almayı düşünüyorum ancak SAR değeri yüksek oluyor genelde bu tarz telefonların o yüzden çekiniyorum biraz. Hayırlı satışlar. - 06-09-2012, 13:10:50Tamam hocam almanızı tavsiye ederim pişman olmazsınız.F4iLuR3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam hocam almanızı tavsiye ederim pişman olmazsınız.KAYIBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam hocam almanızı tavsiye ederim pişman olmazsınız.sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklımdakileri yazdınız hocam elinize sağlıkGraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkürler hocamGOLDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul kadiköy hocam istiklal cafenin orada.
Dış kasasından anlaşılması mümkün değildir. İçinde androit olduğu için iPhone teması yapmışlar. Her ne kadar iPhone teması olsada bazı yerlerinde belli etmektedir.OrhanKizilkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siparişiniz kargoda hocam. Hayırlı olsun yorumunuz içinde teşekkürlerTGS_Cagri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Retina derken hocam görüntü kalitesi çok güzeldir. Çektiğim kamera profesyonel olmadığı için o şekilde gözüküyor. Alan arkadaşlar yorum yapar bugunatiersoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyaz haftaya gelebilir hocam.OrhanKizilkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumunuz için sağolun o kadar detaylı bilgim yok Maşallahınız var iyi takip ediyorsunuz teknolojiyiFrankMalkovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürününüz az sonra kargolanacaktır Hayırlı uğurlu olsunLyublu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkürler. SAR değeri nedir hocamErdem09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul hocam. İzmirde değilizEuroTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-09-2012, 13:16:06Bir izmir bir konya hadi hayırlısıGodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bakalım bende 2. el galaxy ace bulamazsam alacam. hayırlı satışlar
- 06-09-2012, 13:19:09Samsung dünyaca ünlü bir firma.Adı belli, yeri belli.Bu telefonun üretildiği yer neresi ? Çin.Ama Çin'in neresinde ?Erdem09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2012, 14:11:42Bende onu diyorum size hocam. Bu adamlara siz hangi yasaktan bahsediyorsunuzFrankMalkovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz yorumunuzda yasak kimse kullanamaz gibi bir durumdan bahsediyorsunuz ama adam komple telefonu kopyalamış Retina Display'i kopyalarken mi yasağa bakacak? Ki bakmamışlar Retina Display'i kopyalamışlar. Kalite olarak burada satılan telefonla orjinal iPhone u kıyaslamak nasıl doğru değilse bu iki ekranı da kalite olarak kıyaslamak doğru değil orjinali daha kaliteli olur tabiki. Ama çin malı da olsa Retina Display taklit edilmiştir.
buyrun buda videosu:
http://www.youtube.com/watch?v=s7nUkSdzOqo&feature=plcp
bu arada Retina Display ekranın değil teknolojinin adıdır. iPhone, iPad, iPod hatta Mac'lerde değişik boyutlardaki ekranlarda kullanılmakta. Üreten firma da sadece Samsung değil LG Display de üretiyor bu ekranları Apple için.
buradaki haberden de görebilirsiniz:
http://www.zdnet.com/blog/apple/chin...-samsung/12269
hatta wiki de bile bulabilirsiniz Retina Display hakkındaki pek çok bilgiyi. Bu yazıyı yazma amacım polemik yaratmak yada tartışma çıkarmak değil. Yanlış bilginin yayılmasını önlemek. Artık bu konu hakkında yorum yazmıyorum merak eden olursa ufak bir araştırmayla pek çok bilgiye ulaşabilir.
Yaydığı radyasyon değeri hocam.GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
