• 06-09-2012, 12:42:40
    Üyeliği durduruldu
    1 adet sipariş verilmiştir. Telefon tarafıma ulaştığında yorumlarımı tekrar belirteceğim.
  • 06-09-2012, 12:52:10
    FrankMalkovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 4S'in ekranı retina ekrandır ve Samsung tarafından üretilir ve Dünya'da sadec Apple telefonlarında kullanılır.Samsung'un bile kullanması yasak.
    Sizin bakış açınızla bakarsak iPhone 4S in tasarımı da Apple firması adına tescillidir ve başka hiçbir firma bu tasarımı kullanamaz. Ama şu anda o tescilli tasarımı yasal haklarını satın almadan kullanan telefonunun ilanındayız. Hangi yasaktan bahsediyoruz yani. Retina Display'e sahip olan GooApple tarzı 4S taklitleri de var sonuçta piyasada.

    Bu arada ben de telefonu takip ediyorum almayı düşünüyorum ancak SAR değeri yüksek oluyor genelde bu tarz telefonların o yüzden çekiniyorum biraz. Hayırlı satışlar.
  • 06-09-2012, 12:57:55
    Üyeliği durduruldu
    İzmir'in neresinden hocam elden satış için.
    Hayırlı Satışlar...
  • 06-09-2012, 13:10:50
    F4iLuR3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajım bulunsun gayet güzele benziyor telefon
    Tamam hocam almanızı tavsiye ederim pişman olmazsınız.

    KAYIBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim de mesajım bulunsun. güzele benziyor..
    Tamam hocam almanızı tavsiye ederim pişman olmazsınız.

    sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajım bulunsun.
    Tamam hocam almanızı tavsiye ederim pişman olmazsınız.

    GraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıcının bu cevap verme azmine hayran kaldım gerçekten

    Ama insanlar okumayıp tekrardan aynı sorular onlarca defa sorulunca sabır bir yere kadar. Zorlamayın derim

    Adam telefon satıyor. Video da koymuş. 1 hafta içinde iade de alırım diyor. Ne bekliyorsunuz daha anlamış değilim.

    2. Elciden telefon aldığınızda kapıdan dışarı çıktığınız an bozulsa iade alır mı acaba merak ediyorum.

    Veya herhangi bir esnafı reel hayatta da bu kadar zorluyor musunuz?


    Satıcıyı hiç tanımam. Konuda yazılanlara yorumumdur..
    Aklımdakileri yazdınız hocam elinize sağlık

    GOLDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle telefon için boş bir zamanımda gelicem ataşehirdeyim yakın sayılırız ve gelelim diğer konumuza

    biri demiş 2 - 3 ay sonra sorun çıkarsa iyade olurmu
    -hiç bir satıcı hadi geçtim orjinalı heleki çin malıysa 2 - 3 ay sonra telefonu geri alırım diye bişey demez o telefonu senin nasıl kullandığını bilemez 2 - 3 ay sonra çıkan sorun kesinlikle kullanıcı hatasından çıkar.

    diğeri demiş yasal değil
    -çıkıyosun orda *dult site için hosting arıyosun adama yasal değil diyosun önce bi kendin yasaya uy boşa kapatmıyolar illegal içerikli siteleri

    biri çıkmış baltalamaya çalışmış
    -ya allah akıl fikir versin nediyim müslüman müslümanı niye kıskanır hiç bilinmez.
    Yorumunuz için teşekkürler hocam İstanbul kadiköy hocam istiklal cafenin orada.

    OrhanKizilkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam beyaz rengi varmı,ayrıca iphone4 le farkını anlamanın yolu nedir bunu,daha önce bu tür telefon kullanmadım sorularım garipsa kusura bakmayın lütfen.Çok hoş telefon.
    Dış kasasından anlaşılması mümkün değildir. İçinde androit olduğu için iPhone teması yapmışlar. Her ne kadar iPhone teması olsada bazı yerlerinde belli etmektedir.

    TGS_Cagri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,

    Ben 1 adet sipariş verdiğim için bu tür soruları kendinisine yönelttim, aynı cevabı sizede yazacak ben yazayım cunku çok sayıda yazmış cevap
    Ellerinde şuanda sadece siyah varmış, arasındaki tek fark işletim sistemi. Orjinal iPhonesi olan biri eline alıp kurcalagında anlar. Ama iPhone ile haşır neşir olmamış kişiler anlamakta zorluk çeker büyük ölçüdede anlayamaz
    Siparişiniz kargoda hocam. Hayırlı olsun yorumunuz içinde teşekkürler


    atiersoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım ekranın retina olmadığını belirtirsiniz arkadaşlara hayal kırıklığına uğramasınlar çektiğiniz resimlerde pikseller gözüküyor retina olması imkansız
    Retina derken hocam görüntü kalitesi çok güzeldir. Çektiğim kamera profesyonel olmadığı için o şekilde gözüküyor. Alan arkadaşlar yorum yapar bugun

    OrhanKizilkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam ürün elinize ulaştığında kullanıp düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim beyaz olmaması kötü oldu
    Beyaz haftaya gelebilir hocam.

    FrankMalkovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 4S'in ekranı retina ekrandır ve Samsung tarafından üretilir ve Dünya'da sadec Apple telefonlarında kullanılır.Samsung'un bile kullanması yasak.
    yorumunuz için sağolun o kadar detaylı bilgim yok Maşallahınız var iyi takip ediyorsunuz teknolojiyi

    Lyublu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet sipariş verilmiştir. Telefon tarafıma ulaştığında yorumlarımı tekrar belirteceğim.
    Ürününüz az sonra kargolanacaktır Hayırlı uğurlu olsun

    Erdem09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin bakış açınızla bakarsak iPhone 4S in tasarımı da Apple firması adına tescillidir ve başka hiçbir firma bu tasarımı kullanamaz. Ama şu anda o tescilli tasarımı yasal haklarını satın almadan kullanan telefonunun ilanındayız. Hangi yasaktan bahsediyoruz yani. Retina Display'e sahip olan GooApple tarzı 4S taklitleri de var sonuçta piyasada.

    Bu arada ben de telefonu takip ediyorum almayı düşünüyorum ancak SAR değeri yüksek oluyor genelde bu tarz telefonların o yüzden çekiniyorum biraz. Hayırlı satışlar.
    Yorumunuz için teşekkürler. SAR değeri nedir hocam

    EuroTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmir'in neresinden hocam elden satış için.
    Hayırlı Satışlar...
    İstanbul hocam. İzmirde değiliz
  • 06-09-2012, 13:12:39
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlara baktım ama göremedim dokunmatiği hakkında bilgi verebilirmisiniz.
  • 06-09-2012, 13:16:06
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    İstanbul hocam. İzmirde değiliz
    Bir izmir bir konya hadi hayırlısı

    Bakalım bende 2. el galaxy ace bulamazsam alacam. hayırlı satışlar
  • 06-09-2012, 13:19:09
    Erdem09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin bakış açınızla bakarsak iPhone 4S in tasarımı da Apple firması adına tescillidir ve başka hiçbir firma bu tasarımı kullanamaz. Ama şu anda o tescilli tasarımı yasal haklarını satın almadan kullanan telefonunun ilanındayız. Hangi yasaktan bahsediyoruz yani. Retina Display'e sahip olan GooApple tarzı 4S taklitleri de var sonuçta piyasada.

    Bu arada ben de telefonu takip ediyorum almayı düşünüyorum ancak SAR değeri yüksek oluyor genelde bu tarz telefonların o yüzden çekiniyorum biraz. Hayırlı satışlar.
    Samsung dünyaca ünlü bir firma.Adı belli, yeri belli.Bu telefonun üretildiği yer neresi ? Çin.Ama Çin'in neresinde ?
  • 06-09-2012, 14:11:42
    FrankMalkovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung dünyaca ünlü bir firma.Adı belli, yeri belli.Bu telefonun üretildiği yer neresi ? Çin.Ama Çin'in neresinde ?
    Bende onu diyorum size hocam. Bu adamlara siz hangi yasaktan bahsediyorsunuz Siz yorumunuzda yasak kimse kullanamaz gibi bir durumdan bahsediyorsunuz ama adam komple telefonu kopyalamış Retina Display'i kopyalarken mi yasağa bakacak? Ki bakmamışlar Retina Display'i kopyalamışlar. Kalite olarak burada satılan telefonla orjinal iPhone u kıyaslamak nasıl doğru değilse bu iki ekranı da kalite olarak kıyaslamak doğru değil orjinali daha kaliteli olur tabiki. Ama çin malı da olsa Retina Display taklit edilmiştir.
    buyrun buda videosu:

    http://www.youtube.com/watch?v=s7nUkSdzOqo&feature=plcp


    bu arada Retina Display ekranın değil teknolojinin adıdır. iPhone, iPad, iPod hatta Mac'lerde değişik boyutlardaki ekranlarda kullanılmakta. Üreten firma da sadece Samsung değil LG Display de üretiyor bu ekranları Apple için.
    buradaki haberden de görebilirsiniz:
    http://www.zdnet.com/blog/apple/chin...-samsung/12269
    hatta wiki de bile bulabilirsiniz Retina Display hakkındaki pek çok bilgiyi. Bu yazıyı yazma amacım polemik yaratmak yada tartışma çıkarmak değil. Yanlış bilginin yayılmasını önlemek. Artık bu konu hakkında yorum yazmıyorum merak eden olursa ufak bir araştırmayla pek çok bilgiye ulaşabilir.


    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yorumunuz için teşekkürler. SAR değeri nedir hocam
    Yaydığı radyasyon değeri hocam.
  • 06-09-2012, 14:23:42
    Üyeliği durduruldu
    Mesajım bulunsun. Ayrıca sar değerini de belirtebilirseniz sevinirim.