Erdem09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin bakış açınızla bakarsak iPhone 4S in tasarımı da Apple firması adına tescillidir ve başka hiçbir firma bu tasarımı kullanamaz. Ama şu anda o tescilli tasarımı yasal haklarını satın almadan kullanan telefonunun ilanındayız. Hangi yasaktan bahsediyoruz yani. Retina Display'e sahip olan GooApple tarzı 4S taklitleri de var sonuçta piyasada.

Bu arada ben de telefonu takip ediyorum almayı düşünüyorum ancak SAR değeri yüksek oluyor genelde bu tarz telefonların o yüzden çekiniyorum biraz. Hayırlı satışlar.
Samsung dünyaca ünlü bir firma.Adı belli, yeri belli.Bu telefonun üretildiği yer neresi ? Çin.Ama Çin'in neresinde ?