Samsung dünyaca ünlü bir firma.Adı belli, yeri belli.Bu telefonun üretildiği yer neresi ? Çin.Ama Çin'in neresinde ?
Bende onu diyorum size hocam. Bu adamlara siz hangi yasaktan bahsediyorsunuz

Siz yorumunuzda yasak kimse kullanamaz gibi bir durumdan bahsediyorsunuz ama adam komple telefonu kopyalamış Retina Display'i kopyalarken mi yasağa bakacak? Ki bakmamışlar Retina Display'i kopyalamışlar. Kalite olarak burada satılan telefonla orjinal iPhone u kıyaslamak nasıl doğru değilse bu iki ekranı da kalite olarak kıyaslamak doğru değil orjinali daha kaliteli olur tabiki. Ama çin malı da olsa Retina Display taklit edilmiştir.
buyrun buda videosu:
http://www.youtube.com/watch?v=s7nUkSdzOqo&feature=plcp
bu arada Retina Display ekranın değil teknolojinin adıdır. iPhone, iPad, iPod hatta Mac'lerde değişik boyutlardaki ekranlarda kullanılmakta. Üreten firma da sadece Samsung değil LG Display de üretiyor bu ekranları Apple için.
buradaki haberden de görebilirsiniz:
http://www.zdnet.com/blog/apple/chin...-samsung/12269
hatta wiki de bile bulabilirsiniz Retina Display hakkındaki pek çok bilgiyi. Bu yazıyı yazma amacım polemik yaratmak yada tartışma çıkarmak değil. Yanlış bilginin yayılmasını önlemek. Artık bu konu hakkında yorum yazmıyorum merak eden olursa ufak bir araştırmayla pek çok bilgiye ulaşabilir.
Yorumunuz için teşekkürler. SAR değeri nedir hocam
Yaydığı radyasyon değeri hocam.