• 04-09-2012, 22:42:36
    #73
    hocam videoyu izledim. galeri kısmının fotografını çekip koyabilir misiniz ve dediginiz gibi normal android temasına geçiş yapıp bi fotograf çekebilir misiniz.
  • 04-09-2012, 22:46:47
    #74
    tamam suan telefonla resim cekicem
  • 04-09-2012, 22:55:14
    #75
    telefon numaranızı pm atarmısınız ve kadıköy adresini yarın yada hafta sonu gidip görüp almak isterim.
  • 04-09-2012, 22:55:19
    #76
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam kadıköyün neresinde bulabiliriz seni?
  • 04-09-2012, 22:57:43
    #77
    Üyeliği durduruldu
    hocam kadıköydeki adresini pm olarak alabilirmiyim
  • 04-09-2012, 22:57:43
    #78
    kadikoy istiklal.cafenin orada resimler ekleniyor
  • 04-09-2012, 23:01:03
    #79
    iPhone'da android yüklü olmasının avantaj veya dezavantajları nelerdir?
    telefon kesik hatlıdır deniyor bu ne demek?

    iPhone kullananlar konunun 1. mesajına bakarak yorum yapabilirlerse çok memnun oluruz.
  • 04-09-2012, 23:12:50
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Urun saglama benziyor Android oldugu kesin ve menu gecisleri hizli ram tahminimce 512mb android markete felan giriyor mu?
  • 04-09-2012, 23:20:22
    #81
    birisi ozelden face adresini atsin. tlfndan giriyorum faceden urun resmi aticam burada yayinlar herkes tatmin olut