Satış: Android iPhone 4s 350 TL
377
●34.399
- 04-09-2012, 23:42:52hayir olmaz sadece 3gli konusmak icin 3gli imei atcansmarty17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:39:46 -->-> Daha önceki mesaj 23:37:34 --
evet indiriyorsun android sonctasmarty17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:42:52 -->-> Daha önceki mesaj 23:39:46 --
valla benden bukadar Yemi. ederim siz alin faydasini gorun diye ugtastim dokunmatigi bile orjinalle aynidirFikirsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-09-2012, 00:22:09Şu anda kendim orjinal İphone 4S kullanıyorum ekran kalitesi menü geçişleri ve ios işletim sistemi birebir aynı galiba beni şaşırttı diyebilirim.
bu çinliler den korkulur valla
- 05-09-2012, 00:23:06Üyeliği durduruldu3G'li imei atınca ne kadar süre garanti veriyorsunuz? Ürün 3G destekliyormu
Alacak gibiyim biraz detay soruyorum kusura bakmayın.
bu çinliler den korkulur valla