• 04-09-2012, 09:51:16
    #37
    Üyeliği durduruldu
    500 civarıydı fiyat. bende bi bakayımda deneyelim
  • 04-09-2012, 11:30:54
    #38
    Şuan ofisteyim akşam yanıma 1 adet alıp evde kamera ile çekicem.
  • 04-09-2012, 13:06:28
    #39
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan ofisteyim akşam yanıma 1 adet alıp evde kamera ile çekicem.
    Pm bakacakmısınız ?
  • 04-09-2012, 13:08:03
    #40
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan ofisteyim akşam yanıma 1 adet alıp evde kamera ile çekicem.
    sabırsızlıkla aynı yerde bekliyorum.

    sıcak para duruyor bankada alacam ama nerden kimden alacam bilmiyoum
    Vide çekerseniz daha güzel olur kullanımını vs.
  • 04-09-2012, 13:34:55
    #41
    Benchmark testlerini unutmayın.
  • 04-09-2012, 13:41:21
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Herşeyden önce şunu belirtmek isterimki az sonra bahsedeceğim iphone dubai malıdır. arkadaşın malını bilemem.

    dubai malı olan android iphone 4s ben kullanma deneyimini 15 dk olsabile yaşadım kabı herşeyi birebir iphone ilk eline tutan adam 10-15 sn anlamaz orjinal olup olmadığını birebir aynıdır. ancak biraz dokunmatik ekranına değen adam direk anlar. iphone orjinal olmadığınız. Ucuz yoldan Havamı atarım diyorsanız tam sizlik bi telefon, onun dışında pek tavsiye etmem, bende almayı düşünüyordum caydım, SAR değerleri insanı korkutuyor. Ama illa alıcağım diyen varsada dubai malı olan var izmir çankayada 299 tl adamla biraz konuştunmu 250 ye bile çekiyo ( ilk 15 saniye iphone orjinal gibi hissetiriyor )

    Kardeş satışı baltalamış gibi gözükmem istemem Ben burda Dubai iphone nundan bahsettim, Adamın dediğine görede en çok yaklaşan Dubaililerin yaptığı İphone miş Senin sattığın dahada yakın olabilir. bilemem fotoğraf ve videolarını görmek gerekir.

    Hayrlı Satışlar ...
  • 04-09-2012, 13:45:59
    #43
    resim video bekliyoruz
  • 04-09-2012, 13:52:11
    #44
    Üyeliği durduruldu
    kardeş SAR değerinide biliyorsan yazabilirmisin?
  • 04-09-2012, 14:02:28
    #45
    Evet arkadaşlar Akşam video çekip detaylıca göstermek isterim. Dubai malı değildir. Sizin anlattığınız ürün farklıdır hocam. Ben kendim de kullanıyorum 2. telefon olarak arkadaşlarımada kullandırtıyorum. Gayet güzel ve kullanışlı akşam görüşmek üzere