mesajım bulunsun gayet güzele benziyor telefon
Tamam hocam almanızı tavsiye ederim pişman olmazsınız.
benim de mesajım bulunsun. güzele benziyor..
Tamam hocam almanızı tavsiye ederim pişman olmazsınız.
Tamam hocam almanızı tavsiye ederim pişman olmazsınız.
Satıcının bu cevap verme azmine hayran kaldım gerçekten
Ama insanlar okumayıp tekrardan aynı sorular onlarca defa sorulunca sabır bir yere kadar. Zorlamayın derim
Adam telefon satıyor. Video da koymuş. 1 hafta içinde iade de alırım diyor. Ne bekliyorsunuz daha anlamış değilim.
2. Elciden telefon aldığınızda kapıdan dışarı çıktığınız an bozulsa iade alır mı acaba merak ediyorum.
Veya herhangi bir esnafı reel hayatta da bu kadar zorluyor musunuz?
Satıcıyı hiç tanımam. Konuda yazılanlara yorumumdur..
Aklımdakileri yazdınız hocam elinize sağlık
Öncelikle telefon için boş bir zamanımda gelicem ataşehirdeyim yakın sayılırız ve gelelim diğer konumuza

biri demiş 2 - 3 ay sonra sorun çıkarsa iyade olurmu
-hiç bir satıcı hadi geçtim orjinalı heleki çin malıysa 2 - 3 ay sonra telefonu geri alırım diye bişey demez o telefonu senin nasıl kullandığını bilemez 2 - 3 ay sonra çıkan sorun kesinlikle kullanıcı hatasından çıkar.

diğeri demiş yasal değil
-çıkıyosun orda *dult site için hosting arıyosun adama yasal değil diyosun önce bi kendin yasaya uy boşa kapatmıyolar illegal içerikli siteleri

biri çıkmış baltalamaya çalışmış
-ya allah akıl fikir versin nediyim müslüman müslümanı niye kıskanır hiç bilinmez.
Yorumunuz için teşekkürler hocam

İstanbul kadiköy hocam istiklal cafenin orada.
Hocam beyaz rengi varmı,ayrıca iphone4 le farkını anlamanın yolu nedir bunu,daha önce bu tür telefon kullanmadım sorularım garipsa kusura bakmayın lütfen.Çok hoş telefon.
Dış kasasından anlaşılması mümkün değildir. İçinde androit olduğu için iPhone teması yapmışlar. Her ne kadar iPhone teması olsada bazı yerlerinde belli etmektedir.
Selam,
Ben 1 adet sipariş verdiğim için bu tür soruları kendinisine yönelttim, aynı cevabı sizede yazacak ben yazayım cunku çok sayıda yazmış cevap

Ellerinde şuanda sadece siyah varmış, arasındaki tek fark işletim sistemi. Orjinal iPhonesi olan biri eline alıp kurcalagında anlar. Ama iPhone ile haşır neşir olmamış kişiler anlamakta zorluk çeker büyük ölçüdede anlayamaz
Siparişiniz kargoda hocam. Hayırlı olsun yorumunuz içinde teşekkürler
umarım ekranın retina olmadığını belirtirsiniz arkadaşlara hayal kırıklığına uğramasınlar çektiğiniz resimlerde pikseller gözüküyor retina olması imkansız
Retina derken hocam görüntü kalitesi çok güzeldir. Çektiğim kamera profesyonel olmadığı için o şekilde gözüküyor. Alan arkadaşlar yorum yapar bugun
Teşekkür ederim hocam ürün elinize ulaştığında kullanıp düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim beyaz olmaması kötü oldu
Beyaz haftaya gelebilir hocam.
iPhone 4S'in ekranı retina ekrandır ve Samsung tarafından üretilir ve Dünya'da sadec Apple telefonlarında kullanılır.Samsung'un bile kullanması yasak.
yorumunuz için sağolun o kadar detaylı bilgim yok Maşallahınız var iyi takip ediyorsunuz teknolojiyi
1 adet sipariş verilmiştir. Telefon tarafıma ulaştığında yorumlarımı tekrar belirteceğim.
Ürününüz az sonra kargolanacaktır Hayırlı uğurlu olsun
Sizin bakış açınızla bakarsak iPhone 4S in tasarımı da Apple firması adına tescillidir ve başka hiçbir firma bu tasarımı kullanamaz. Ama şu anda o tescilli tasarımı yasal haklarını satın almadan kullanan telefonunun ilanındayız. Hangi yasaktan bahsediyoruz yani. Retina Display'e sahip olan GooApple tarzı 4S taklitleri de var sonuçta piyasada.
Bu arada ben de telefonu takip ediyorum almayı düşünüyorum ancak SAR değeri yüksek oluyor genelde bu tarz telefonların o yüzden çekiniyorum biraz. Hayırlı satışlar.
Yorumunuz için teşekkürler. SAR değeri nedir hocam
İzmir'in neresinden hocam elden satış için.
Hayırlı Satışlar...
İstanbul hocam. İzmirde değiliz