ilk konusundan itibaren takipteyim. Fiyatı ve özellikleri çok mantıklı heleki şekli iphone 4 olunca dahada cazip hale geliyor. Mesela çekmiş olduğunuz videoyu biraz daha uzun tutup markete girseydiniz uygulama yükleysediniz. Bir müzik açıp dinletseydiniz. Kamerasıyla çekim yapıp siteye atsaydınız resimleri. Wireless ile internete bağlansaydınız.Bluetoot ile dosya aktarımı yapsaydınız. Mesaj gönderimi, sesli arama da yapsaydınız emin olun galaxy Acemi satıp sizden telefonu almak için elimden geleni yapardım hemde etrafımdaki insanların da sizden bu telefonu alması için tavsiyede bulunurdum. hayırlı satışlar.
O zaman rica edelim müsait zamanında bir video daha çeksin