Tüm sayfaları okuyamadım ancak küçük bir sorum olacak kullanan arkadaşlara. Android uygulamalar kuruyoruz sonuçta, geri tuşu olmadan - menü tuşu olmadan nasıl kontrol ediyorsunuz uygulamalarıı?