Satıcının bu cevap verme azmine hayran kaldım gerçekten

Ama insanlar okumayıp tekrardan aynı sorular onlarca defa sorulunca sabır bir yere kadar. Zorlamayın derim

Adam telefon satıyor. Video da koymuş. 1 hafta içinde iade de alırım diyor. Ne bekliyorsunuz daha anlamış değilim.

2. Elciden telefon aldığınızda kapıdan dışarı çıktığınız an bozulsa iade alır mı acaba merak ediyorum.

Veya herhangi bir esnafı reel hayatta da bu kadar zorluyor musunuz?


Satıcıyı hiç tanımam. Konuda yazılanlara yorumumdur..