Öncelikle telefon için boş bir zamanımda gelicem ataşehirdeyim yakın sayılırız ve gelelim diğer konumuza

biri demiş 2 - 3 ay sonra sorun çıkarsa iyade olurmu
-hiç bir satıcı hadi geçtim orjinalı heleki çin malıysa 2 - 3 ay sonra telefonu geri alırım diye bişey demez o telefonu senin nasıl kullandığını bilemez 2 - 3 ay sonra çıkan sorun kesinlikle kullanıcı hatasından çıkar.

diğeri demiş yasal değil
-çıkıyosun orda *dult site için hosting arıyosun adama yasal değil diyosun önce bi kendin yasaya uy boşa kapatmıyolar illegal içerikli siteleri

biri çıkmış baltalamaya çalışmış
-ya allah akıl fikir versin nediyim müslüman müslümanı niye kıskanır hiç bilinmez.