hocam 3-5 ay sonra bozulursa garantisi benim diyebiliyormusun? benim gerçekten telefona ihtiyacım var ve almayı düşünüyorum.
Replika ürün alacagınızı ve garantisi olmadıgını biliyorsunuz. Arkadaşın garanti vermesini niye bekleyip zor duruma sokuyorsunuz ki madem garantili ürün arıyorsunuz gidin orjinalini alın yada 350 tl değerinde garantili başka bi telefon alın. Ama arkadaş garanti veririm diyorsa ona karışamam ben fikrimi söyledim sadece.