saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın iyi niyetinden sorun yok. Bir haftada sorun çıkmaz demek istediğim bozuk çıkarsa satıcıya 1 ay içinde geri iade edilip yenisiyle değiştirebilir. Önemli olan diğer arkadaşların sorduğu gibi 3-4 ay sonra olacak aksi durumlarda ne olacağı.
3-4 ay sonra bozulursa vericeksin hacım 50-100 lirayı, yapan bi telefoncuya yaptıracaksın olacak bitecek. 350 liralık Replika ya da diğer adıyla çin malı bir üründen Genpa ya da KVK garantili 1000-2000 liralık telefonlar gibi 2 yıl bedava garanti beklemeyin bence. 50-100 lira da bırakın da verin yani bozulan bir telefonunuza. Orijinal Apple ürünü değil sonuçta, replika. Yere düşmedikçe Root edip ROM'Larla uğraşmadıkca telefon zaten bozulmaz.