Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone üstadı birine sordum, videoyu izledi ve şöyle dedi:



şu NoSIM olayı nedir bilen var mı?
Hat takılı değil ondan öyle yazıyor. Hat takılınca çalışır, orijinal iPhone mu da bu Türkiye hatlarını görmesin? Alakası yok. Sadece hat takılı değildir.