Atcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimdeki telefonu 1-2 güne satıyorum 1 tane alacağım bu arada alan arkadaşın yorumlarınıda görürüz hayırlı satışlar
1 arkadaş elden aldı o yorum atabilir ve Kargoları ulaşan arkadaşlarda olumlu olumsuz yazarsalar sevinirim. Alacak arkadaşları aydınlatmış olursunuz