jackerz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanalpazardan alım satım yapın taksitli sonra telefonu kargo yerine elden verin
Mantıklı bu şekilde kabul ederseniz olabilir
Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone üstadı birine sordum, videoyu izledi ve şöyle dedi:



şu NoSIM olayı nedir bilen var mı?
Hat takılı olmadığı için No sim yazar

koserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gördüğüm en iyi iphone çakması diyebilirim hızlıymışta videolardan izlediğim kadarıyla.
Aynen hocam kendim bile orjinal diye kullanıyorum. Herkes orjinal biliyor kullandığım telefonu .))

C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hat takılı değil ondan öyle yazıyor. Hat takılınca çalışır, orijinal iPhone mu da bu Türkiye hatlarını görmesin? Alakası yok. Sadece hat takılı değildir.
Siz bu işi biliyorsunuz üstad Sağolun açıklama için