• 05-09-2012, 13:54:52
    Elimdeki telefonu 1-2 güne satıyorum 1 tane alacağım bu arada alan arkadaşın yorumlarınıda görürüz hayırlı satışlar
  • 05-09-2012, 14:01:54
    Atcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimdeki telefonu 1-2 güne satıyorum 1 tane alacağım bu arada alan arkadaşın yorumlarınıda görürüz hayırlı satışlar
    1 arkadaş elden aldı o yorum atabilir ve Kargoları ulaşan arkadaşlarda olumlu olumsuz yazarsalar sevinirim. Alacak arkadaşları aydınlatmış olursunuz
  • 05-09-2012, 14:13:58
    Üyeliği durduruldu
    Hocam taksitle alabiliyor muyuz ? Elden alacağım. Ama taksitli olması gerekiyor. Taksit yaparsanız hemen alırım
  • 05-09-2012, 14:31:00
    Morbid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam taksitle alabiliyor muyuz ? Elden alacağım. Ama taksitli olması gerekiyor. Taksit yaparsanız hemen alırım
    Taksit yok hocam malesef
  • 05-09-2012, 14:39:52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksit yok hocam malesef
    sanalpazardan alım satım yapın taksitli sonra telefonu kargo yerine elden verin
  • 05-09-2012, 14:48:29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iPhone üstadı birine sordum, videoyu izledi ve şöyle dedi:

    Alıntı
    Abi aslına bakarsan gayet güzel gözüküyor. Farkettim de videoda ekranın sol üst tarafında NoSIM diye bir ibare var. Yani Turkcell, Avea yada Vodafone kart takılmamış. Belki Türkiye'deki hatlara uyumlu olmayabilir. Onun dışında güzel gözüküyor.
    şu NoSIM olayı nedir bilen var mı?
  • 05-09-2012, 14:55:41
    gördüğüm en iyi iphone çakması diyebilirim hızlıymışta videolardan izlediğim kadarıyla.
  • 05-09-2012, 14:56:14
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone üstadı birine sordum, videoyu izledi ve şöyle dedi:



    şu NoSIM olayı nedir bilen var mı?
    Hat takılı değil ondan öyle yazıyor. Hat takılınca çalışır, orijinal iPhone mu da bu Türkiye hatlarını görmesin? Alakası yok. Sadece hat takılı değildir.
  • 05-09-2012, 14:59:39
    jackerz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanalpazardan alım satım yapın taksitli sonra telefonu kargo yerine elden verin
    Mantıklı bu şekilde kabul ederseniz olabilir
    Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone üstadı birine sordum, videoyu izledi ve şöyle dedi:



    şu NoSIM olayı nedir bilen var mı?
    Hat takılı olmadığı için No sim yazar

    koserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gördüğüm en iyi iphone çakması diyebilirim hızlıymışta videolardan izlediğim kadarıyla.
    Aynen hocam kendim bile orjinal diye kullanıyorum. Herkes orjinal biliyor kullandığım telefonu .))

    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hat takılı değil ondan öyle yazıyor. Hat takılınca çalışır, orijinal iPhone mu da bu Türkiye hatlarını görmesin? Alakası yok. Sadece hat takılı değildir.
    Siz bu işi biliyorsunuz üstad Sağolun açıklama için