iPhone üstadı birine sordum, videoyu izledi ve şöyle dedi:
Alıntı
Abi aslına bakarsan gayet güzel gözüküyor. Farkettim de videoda ekranın sol üst tarafında NoSIM diye bir ibare var. Yani Turkcell, Avea yada Vodafone kart takılmamış. Belki Türkiye'deki hatlara uyumlu olmayabilir. Onun dışında güzel gözüküyor.
şu NoSIM olayı nedir bilen var mı?