• 01-01-2010, 12:31:04
    #37
    Misafir
    MyMaxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bırak demesi kolay geliyor ve bir çok arkadaşlarda bırakmak istiyor ama sen onu bırakıyorsun o seni bırakmıyor
    Şunu bir yere yazarmısın?

    'BIRAKAMIYORUM DİYEN YALAN SÖYLÜYOR'
  • 01-01-2010, 12:41:03
    #38
    Bugün +0,25 Kuruş daha zam geldi ve 0,25 zam daha geleceği haberleri dolaşıyor ortalıkta.

    yani toplam 1 TL zam olacakmış.
  • 01-01-2010, 13:12:06
    #39
    finallerim bitsin ığdıra gidicem dostum orda kaçak sigara bol miktarda var.. ayın 26 sında oradayım PM ile sana ulaşırım.. istersen hallederiz
  • 01-01-2010, 14:14:14
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Temmuzdaki 50 kuruşluk ÖTV artışından sonra en düşük sigaranın fiyatı 3 lira 20 kuruşa yükselmişti. Yeni zamla birlikte en düşük sigara fiyatının 4 lira 20 kuruş olacağı hesaplandı. Ancak sigara firmaları, Maliye’nin zam kararına beklenmedik bir tepkiyle karşılık vermeye hazırlanıyor. Vergi artışını ucuz sigaralara yansıtacak ama Marlboro gibi fiyatı 5,5 lira olan sigaranın fiyatını 5 liraya çekecek.
    http://arama.hurriyet.com.tr/arsivnews.aspx?id=13356631
  • 02-01-2010, 02:25:32
    #41
    Sili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışından getirtiğim bayağı sigara var isteyen arkadaşlar fiyatları pm istesin..

    ben pm alabilir miyim
    utq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    finallerim bitsin ığdıra gidicem dostum orda kaçak sigara bol miktarda var.. ayın 26 sında oradayım PM ile sana ulaşırım.. istersen hallederiz
    tamam çok makbule geçer hocam
  • 02-01-2010, 02:40:19
    #42
    1-2 karton alacaksanız kargo parası, komisyon falan aynı paraya denk gelir. toplu alım olacaksa bende sağlayabilirim.
  • 02-01-2010, 02:41:33
    #43
    bandrolsüz tekel ürünlerinin satmak,almak,aracı olmak vb cezası yüksek. r10 a bulaştırmayın toplarlar valla cümleten gidersiniz ücretsiz tatil imkanı sağlıyolar cezaevlerinde
  • 02-01-2010, 02:53:34
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    askerde az içmedim rockets 40lık
    bende alabilirim belki. iç iç bitmiyordu sigara
  • 02-01-2010, 03:02:23
    #45
    YAW ARKADAŞ sigarayı herkez bırakmak ıster ama bu dert sıkıntı stres varken zor ben şahsen efkarlandım mı çok içiyorum...

    bırak demesi kolay ama beyınden atamıyorsun ki insan sıkıntıda bir boşlukta oldugu zaman. yakıyor bir sıgara bazen olmayınca sınırlenıyor insan..

    muhakak aramızda ben gibi olanlar vardir... site bozuldu yak bir sigara evde erzak bitti yak bir sigara... coderci kayboldu işi yarım bıraktı yak bir sigara tasarımcı parasını aldı gitti iş bitmedi yak bir sigara zorrrrr bırakırız zor...