• 16-09-2009, 20:43:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben senın gibi *********** değilimki ? mılletın aklını çelmeye çalışıyorsun ama okadar zeki dğeilsin bekle 2 dakıka capslıyım zor değil
    evet bekliyoruz şube kodunu 3239 söylediğimi gösteriniz birde utanmadan değişiklik yapıyorsunuz şube kodunu 3239 olduğunu söylüyorsunuz.Benim traderim 32 sizin 3 biriside alışveriş dğeil kim kime güvenebilir.nVIDIA nikli kişiyede 50 tl değerinde sattım ürünü.Siparişi getirttim ve hergün oyaladı beni ve hakkında konu açtım sınırsız banlandı ve aradım kendisini ödemeyceğini söyledi.E ürün geldikten sonra sizin ödeyeceğinizi nerden bilelim msn adreslerimi silmişsiniz varmı böyle birşey ?ben o gün çıkarılacak kargoları çıkardım şayetki yatıracağım dyeipte yatırmadığnızıda gördüm ve kargonuz gönderdildi dedikten sonrada hala ödemeyi geçmemiştiniz
  • 16-09-2009, 20:48:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Özellikle son pm'ye dikkat edin ilk ıkı pmsinde bana hesap numarası yolluyor ödeme geçin diğe birde son pm'ye bakın katalokları karşı taraf ödemeli yaptığını söyluyor hadi gelin buyrun siz olsanız ınanırmısınız bu adama ?
    Bu lafını görmemiştim Ödemeyi yaptınızmı 10 tlyi benden kargoyu vermemi bekliyorsunuz çünkü güvenilir değilsiniz.Şayetki ben ürünü karşı ödemeli yapım geldim 5 tl ödeyin dedim oda diyoki neden 10 tlydide 5 tl şimdi diyorsunuz
    Çünkü kargoyu alıcı ödemeli yaptım ve sizden 5 tl talep ettim sizinde ne düşünüerek alışveriş yaptığınızı anladımki hediyem olsun iyi akşamlar dedim.Unutmayın 5 tl ile ben zengin olmam.Zaten açılacak bir konu varsada ben açarım.Çünkü sonuna kadar haksızsın.
  • 16-09-2009, 20:54:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bekliyoruz şube kodunu 3239 söylediğimi gösteriniz birde utanmadan değişiklik yapıyorsunuz şube kodunu 3239 olduğunu söylüyorsunuz.Benim traderim 32 sizin 3 biriside alışveriş dğeil kim kime güvenebilir.nVIDIA nikli kişiyede 50 tl değerinde sattım ürünü.Siparişi getirttim ve hergün oyaladı beni ve hakkında konu açtım sınırsız banlandı ve aradım kendisini ödemeyceğini söyledi.E ürün geldikten sonra sizin ödeyeceğinizi nerden bilelim msn adreslerimi silmişsiniz varmı böyle birşey ?ben o gün çıkarılacak kargoları çıkardım şayetki yatıracağım dyeipte yatırmadığnızıda gördüm ve kargonuz gönderdildi dedikten sonrada hala ödemeyi geçmemiştiniz
    kendini çok zeki sanıyorsun dimi ? çelişkili konuşarak nekadar aciz duruma düştüğünün farkında değilsin plus kullanmıyorum konuşma loglarımızı atıyım madem sen tutuyorsun at konuşma loglarımızı senden alalım hadı hepsini at ama ılk gunkı konusmalarımızı değil sadece ayrıca nedne yazı ıle gönderıyorsunda resim yok derken pm'leri kasdetmedınmı ? caps atayım dıyınce döndun 180derece şube koduna geldin onu bunu katıp konuyu saptırma ben senınle yaptığım dıyoluğu bılırımkı sen bıle değildin dilek dilek diğe konuştukda herıfın bırı çıktı bugun bızden para ıstıyor ? bak dostum bukadarmı kafan basmıyor yada birşeylerı bılmıyorsun madem o gun sildim senı msnden vs gittim birdaha gelmedim 3 gün geçmiş aklından zorunmu varda zorla bana kargo yolluyorsun ? önce bunu kendıne sor yada sahtekarlığını ortaya koy şu mubarek aylarda yapmayın bari bu işler itrader meselesi ise oyuzdenmı banlanıyorsun durmadan ? sen şu konuşmaları atsana hadı azıcık erkeksen ben log tutmuyorum sen tutuyorsun belli atta hani bana akşam sızın kataloglarınızı paketledim yarın 11de yolluyorum dediğin yazışmaları okuyalım mılletın aklını karıştırmak ıcın oyunlar oynama bekliyoruz logları .

    ayrıca 5 lira para değil ben senın urununude istemıyorum geri gönderıyım dedım bana sahtekar demeye kalktın değilmi ? madem öle benım haksız oldugumu savunuyosun herkes görsun diğe açtım konuyu.
  • 16-09-2009, 20:55:53
    #13
    <kd>Dilek;32 itraderin var 32 kişiyle iş yapmışsın 32 side vukuatlı mı olur ya çok ilginç Allah kolaylık versin... </kd>
  • 16-09-2009, 21:00:13
    #14
    Üyeliği durduruldu
    aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendini çok zeki sanıyorsun dimi ? çelişkili konuşarak nekadar aciz duruma düştüğünün farkında değilsin plus kullanmıyorum konuşma loglarımızı atıyım madem sen tutuyorsun at konuşma loglarımızı senden alalım hadı hepsini at ama ılk gunkı konusmalarımızı değil sadece ayrıca nedne yazı ıle gönderıyorsunda resim yok derken pm'leri kasdetmedınmı ? caps atayım dıyınce döndun 180derece şube koduna geldin onu bunu katıp konuyu saptırma ben senınle yaptığım dıyoluğu bılırımkı sen bıle değildin dilek dilek diğe konuştukda herıfın bırı çıktı bugun bızden para ıstıyor ? bak dostum bukadarmı kafan basmıyor yada birşeylerı bılmıyorsun madem o gum sildim senı msnden vs gittim birdaha gelmedim 3 geçmiş aklından zorunmu varda zorla bana kargo yolluyorsun ? önce bunu kendıne sor yada sahtekarlığını ortaya koy şu mubarek aylarda yapmayın bari bu işler itrader meselesi ise oyuzdenmı banlanıyorsun durmadan ? sen şu konuşmaları atsana hadı azıcık erkeksen ben log tutmuyorum sen tutuyorsun belli atta hani bana akşam sızın kataloglarınızı paketledim yarın 11de yolluyorum dediğin yazışmaları okuyalım mılletın aklını karıştırmak ıcın oyunlar oynama bekliyoruz logları .
    evet dedim sonuna kadar haklıyım ve konuştuğumun arkasındayım ha laflarına dikkat et erkek değilim ama erkek gibide çıkar herşeyi söylerim.Ha şu sorumun cevabını alayım söz veriyorum msn loglarını koyacağım hesap numarası yanlış dediniz.3239 verdi dediniz bana orayı gösterin kanıtınızla bende hatalıyım diyeyim güven vermiyordunuz ve kargoyu gönderdim dedim ve sonra msnniz biran ç.dışı oldu hiç açılmadı oysaki hergün r10 da dolaşıyordunuz para yatmadı buna ne cvp vericeksiniz msnmi sildiğinizi kendi ağzınızla söylüyorsunuz o gün *********** olduğunuzu ?
    Bu sorularımın dışına çıkmayın ve hepsinin cevabını verin lakin herşeyiyle birlikte cevabı yazacağım...
  • 16-09-2009, 21:00:25
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <kd>Dilek;32 itraderin var 32 kişiyle iş yapmışsın 32 side vukuatlı mı olur ya çok ilginç Allah kolaylık versin... </kd>
    arkadaşın profilini hiç incelemedim keşke baştan baksaydımda sızın farkettiğinizi görebilseydım şuan saçma sapan diyologlar içinde olmazdım.
  • 16-09-2009, 21:03:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet dedim sonuna kadar haklıyım ve konuştuğumun arkasındayım ha laflarına dikkat et erkek değilim ama erkek gibide çıkar herşeyi söylerim.Ha şu sorumun cevabını alayım söz veriyorum msn loglarını koyacağım hesap numarası yanlış dediniz.3239 verdi dediniz bana orayı gösterin kanıtınızla bende hatalıyım diyeyim güven vermiyordunuz ve kargoyu gönderdim dedim ve sonra msnniz biran ç.dışı oldu hiç açılmadı oysaki hergün r10 da dolaşıyordunuz para yatmadı buna ne cvp vericeksiniz msnmi sildiğinizi kendi ağzınızla söylüyorsunuz o gün *********** olduğunuzu ?
    Bu sorularımın dışına çıkmayın ve hepsinin cevabını verin lakin herşeyiyle birlikte cevabı yazacağım...
    Tebrik ederim sonuna kadar haklısınız
    aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşın profilini hiç incelemedim keşke baştan baksaydımda sızın farkettiğinizi görebilseydım şuan saçma sapan diyologlar içinde olmazdım.
    İnceleseniz ne olacaktıki ? Vukuatlı eleman gösterin bana o iTrader'lerden
  • 16-09-2009, 21:03:27
    #17
    Üyeliği durduruldu
    AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet dedim sonuna kadar haklıyım ve konuştuğumun arkasındayım ha laflarına dikkat et erkek değilim ama erkek gibide çıkar herşeyi söylerim.Ha şu sorumun cevabını alayım söz veriyorum msn loglarını koyacağım hesap numarası yanlış dediniz.3239 verdi dediniz bana orayı gösterin kanıtınızla bende hatalıyım diyeyim güven vermiyordunuz ve kargoyu gönderdim dedim ve sonra msnniz hiç açılmadı para yatmadı buna ne cvp vericeksiniz msnmi sildiğinizi kendi ağzınızla söylüyorsunuz o gün *********** olduğunuzu ?
    Bu sorularımın dışına çıkmayın ve hepsinin cevabını verin lakin herşeyiyle birlikte cevabı yazacağım...
    senden sadece logları istiyorum "kargoyu gönderdim dedim ve sonra msnniz hiç açılmadı" şu kısmı göreyım eyw sen haklısın diyeceğim yalan atılırda hani bukadar olmaz ben zaten katologları bekliyorum ve sen dilek adlı vatandaş kargoyu gönderdım dedın bn senı sıldım ölemi ben senı ıkıncı gun bilgi vermediğin için sildim logları atarsan herşey ortaya çıkacaktır değilmi ?

    Dtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim sonuna kadar haklısınız

    İnceleseniz ne olacaktıki ? Vukuatlı eleman gösterin bana o iTrader'lerden
    sana gelince bozacının şahidi şıracılık yapmaya gerek yok 32 itraderin 32sinide incelediysen vardır senınde bi bit yeniğin parazıtlık yapma.
  • 16-09-2009, 21:05:05
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <kd>Dilek;32 itraderin var 32 kişiyle iş yapmışsın 32 side vukuatlı mı olur ya çok ilginç Allah kolaylık versin... </kd>
    yo hayır vukuatli değil 2 kişini ürünü gecıkmıstır avon urun gönderemedi sel yüzünden diye ondanda trade atmadılar bende anlayışla karşıladım ama bu kişi 3 iş yapmış 1 isi yalan trader zaten bana dolandırıc olduğumu söylüyor beni oyalıyor bankaya gittim yanlış hesap no felan diye şimdi gelmiş yazıyla 3239 demiş diye ben koskocamn resim koydum yanlış olmadığına dair.Orda anladım ve dedim kargo çıktı baktım msn kapandı ve 3 gündür açılmadı ve kendisi kargo ıktı dediğim andan itibaren silmiş msnmi