aquadark adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Avon katoloğu.
38
●5.503
- 16-09-2009, 20:43:44Üyeliği durdurulduevet bekliyoruz şube kodunu 3239 söylediğimi gösteriniz birde utanmadan değişiklik yapıyorsunuz şube kodunu 3239 olduğunu söylüyorsunuz.Benim traderim 32 sizin 3 biriside alışveriş dğeil kim kime güvenebilir.nVIDIA nikli kişiyede 50 tl değerinde sattım ürünü.Siparişi getirttim ve hergün oyaladı beni ve hakkında konu açtım sınırsız banlandı ve aradım kendisini ödemeyceğini söyledi.E ürün geldikten sonra sizin ödeyeceğinizi nerden bilelim msn adreslerimi silmişsiniz varmı böyle birşey ?ben o gün çıkarılacak kargoları çıkardım şayetki yatıracağım dyeipte yatırmadığnızıda gördüm ve kargonuz gönderdildi dedikten sonrada hala ödemeyi geçmemiştiniz
- 16-09-2009, 20:48:46Üyeliği durdurulduBu lafını görmemiştimAlıntı
Ödemeyi yaptınızmı 10 tlyi benden kargoyu vermemi bekliyorsunuz çünkü güvenilir değilsiniz.Şayetki ben ürünü karşı ödemeli yapım geldim 5 tl ödeyin dedim oda diyoki neden 10 tlydide 5 tl şimdi diyorsunuz 
Çünkü kargoyu alıcı ödemeli yaptım ve sizden 5 tl talep ettim sizinde ne düşünüerek alışveriş yaptığınızı anladımki hediyem olsun iyi akşamlar dedim.Unutmayın 5 tl ile ben zengin olmam.Zaten açılacak bir konu varsada ben açarım.Çünkü sonuna kadar haksızsın. - 16-09-2009, 20:54:47Üyeliği durduruldukendini çok zeki sanıyorsun dimi ? çelişkili konuşarak nekadar aciz duruma düştüğünün farkında değilsin plus kullanmıyorum konuşma loglarımızı atıyım madem sen tutuyorsun at konuşma loglarımızı senden alalım hadı hepsini at ama ılk gunkı konusmalarımızı değil sadece ayrıca nedne yazı ıle gönderıyorsunda resim yok derken pm'leri kasdetmedınmı ? caps atayım dıyınce döndun 180derece şube koduna geldin onu bunu katıp konuyu saptırma ben senınle yaptığım dıyoluğu bılırımkı sen bıle değildin dilek dilek diğe konuştukda herıfın bırı çıktı bugun bızden para ıstıyor ? bak dostum bukadarmı kafan basmıyor yada birşeylerı bılmıyorsun madem o gun sildim senı msnden vs gittim birdaha gelmedim 3 gün geçmiş aklından zorunmu varda zorla bana kargo yolluyorsun ? önce bunu kendıne sor yada sahtekarlığını ortaya koy şu mubarek aylarda yapmayın bari bu işler itrader meselesi ise oyuzdenmı banlanıyorsun durmadan ? sen şu konuşmaları atsana hadı azıcık erkeksen ben log tutmuyorum sen tutuyorsun belli atta hani bana akşam sızın kataloglarınızı paketledim yarın 11de yolluyorum dediğin yazışmaları okuyalım mılletın aklını karıştırmak ıcın oyunlar oynama bekliyoruz loglarıAVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
ayrıca 5 lira para değil ben senın urununude istemıyorum geri gönderıyım dedım bana sahtekar demeye kalktın değilmi ? madem öle benım haksız oldugumu savunuyosun herkes görsun diğe açtım konuyu. - 16-09-2009, 21:00:13Üyeliği durdurulduevet dedim sonuna kadar haklıyım ve konuştuğumun arkasındayım ha laflarına dikkat et erkek değilim ama erkek gibide çıkar herşeyi söylerim.Ha şu sorumun cevabını alayım söz veriyorum msn loglarını koyacağım hesap numarası yanlış dediniz.3239 verdi dediniz bana orayı gösterin kanıtınızla bende hatalıyım diyeyim güven vermiyordunuz ve kargoyu gönderdim dedim ve sonra msnniz biran ç.dışı oldu hiç açılmadı oysaki hergün r10 da dolaşıyordunuz para yatmadı buna ne cvp vericeksiniz msnmi sildiğinizi kendi ağzınızla söylüyorsunuz o gün *********** olduğunuzu ?aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sorularımın dışına çıkmayın ve hepsinin cevabını verin lakin herşeyiyle birlikte cevabı yazacağım... - 16-09-2009, 21:00:25Üyeliği durdurulduarkadaşın profilini hiç incelemedim keşke baştan baksaydımda sızın farkettiğinizi görebilseydım şuan saçma sapan diyologlar içinde olmazdım.Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2009, 21:03:07Üyeliği durdurulduTebrik ederim sonuna kadar haklısınızAVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İnceleseniz ne olacaktıki ? Vukuatlı eleman gösterin bana o iTrader'lerdenaquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2009, 21:03:27Üyeliği durduruldusenden sadece logları istiyorum "kargoyu gönderdim dedim ve sonra msnniz hiç açılmadı" şu kısmı göreyım eyw sen haklısın diyeceğim yalan atılırda hani bukadar olmaz ben zaten katologları bekliyorum ve sen dilek adlı vatandaş kargoyu gönderdım dedın bn senı sıldım ölemi ben senı ıkıncı gun bilgi vermediğin için sildim logları atarsan herşey ortaya çıkacaktır değilmi ?AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana gelince bozacının şahidi şıracılık yapmaya gerek yok 32 itraderin 32sinide incelediysen vardır senınde bi bit yeniğin parazıtlık yapma.Dtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-09-2009, 21:05:05Üyeliği durdurulduyo hayır vukuatli değil 2 kişini ürünü gecıkmıstır avon urun gönderemedi sel yüzünden diye ondanda trade atmadılar bende anlayışla karşıladım ama bu kişi 3 iş yapmış 1 isi yalan trader zaten bana dolandırıc olduğumu söylüyor beni oyalıyor bankaya gittim yanlış hesap no felan diye şimdi gelmiş yazıyla 3239 demiş diye ben koskocamn resim koydum yanlış olmadığına dair.Orda anladım ve dedim kargo çıktı baktım msn kapandı ve 3 gündür açılmadıExwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve kendisi kargo ıktı dediğim andan itibaren silmiş msnmi