Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<kd>Dilek;32 itraderin var 32 kişiyle iş yapmışsın 32 side vukuatlı mı olur ya çok ilginç Allah kolaylık versin... </kd>
yo hayır vukuatli değil 2 kişini ürünü gecıkmıstır avon urun gönderemedi sel yüzünden diye ondanda trade atmadılar bende anlayışla karşıladım ama bu kişi 3 iş yapmış 1 isi yalan trader zaten bana dolandırıc olduğumu söylüyor beni oyalıyor bankaya gittim yanlış hesap no felan diye şimdi gelmiş yazıyla 3239 demiş diye ben koskocamn resim koydum yanlış olmadığına dair.Orda anladım ve dedim kargo çıktı baktım msn kapandı ve 3 gündür açılmadı ve kendisi kargo ıktı dediğim andan itibaren silmiş msnmi