Alıntı
Özellikle son pm'ye dikkat edin ilk ıkı pmsinde bana hesap numarası yolluyor ödeme geçin diğe birde son pm'ye bakın katalokları karşı taraf ödemeli yaptığını söyluyor hadi gelin buyrun siz olsanız ınanırmısınız bu adama ?
Bu lafını görmemiştim Ödemeyi yaptınızmı 10 tlyi benden kargoyu vermemi bekliyorsunuz çünkü güvenilir değilsiniz.Şayetki ben ürünü karşı ödemeli yapım geldim 5 tl ödeyin dedim oda diyoki neden 10 tlydide 5 tl şimdi diyorsunuz
Çünkü kargoyu alıcı ödemeli yaptım ve sizden 5 tl talep ettim sizinde ne düşünüerek alışveriş yaptığınızı anladımki hediyem olsun iyi akşamlar dedim.Unutmayın 5 tl ile ben zengin olmam.Zaten açılacak bir konu varsada ben açarım.Çünkü sonuna kadar haksızsın.