AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet dedim sonuna kadar haklıyım ve konuştuğumun arkasındayım ha laflarına dikkat et erkek değilim ama erkek gibide çıkar herşeyi söylerim.Ha şu sorumun cevabını alayım söz veriyorum msn loglarını koyacağım hesap numarası yanlış dediniz.3239 verdi dediniz bana orayı gösterin kanıtınızla bende hatalıyım diyeyim güven vermiyordunuz ve kargoyu gönderdim dedim ve sonra msnniz hiç açılmadı para yatmadı buna ne cvp vericeksiniz msnmi sildiğinizi kendi ağzınızla söylüyorsunuz o gün *********** olduğunuzu ?
Bu sorularımın dışına çıkmayın ve hepsinin cevabını verin lakin herşeyiyle birlikte cevabı yazacağım...
senden sadece logları istiyorum "kargoyu gönderdim dedim ve sonra msnniz hiç açılmadı" şu kısmı göreyım eyw sen haklısın diyeceğim yalan atılırda hani bukadar olmaz ben zaten katologları bekliyorum ve sen dilek adlı vatandaş kargoyu gönderdım dedın bn senı sıldım ölemi ben senı ıkıncı gun bilgi vermediğin için sildim logları atarsan herşey ortaya çıkacaktır değilmi ?

Dtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim sonuna kadar haklısınız

İnceleseniz ne olacaktıki ? Vukuatlı eleman gösterin bana o iTrader'lerden
sana gelince bozacının şahidi şıracılık yapmaya gerek yok 32 itraderin 32sinide incelediysen vardır senınde bi bit yeniğin parazıtlık yapma.