• 16-09-2009, 21:07:59
    #19
    Üyeliği durduruldu
    aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana gelince bozacının şahidi şıracılık yapmaya gerek yok 32 itraderin 32sinide incelediysen vardır senınde bi bit yeniğin parazıtlık yapma.
    Konuşmalarına dikkat et istersen. 32 iTrader'i var ve dürüst insanlar. Hangisiyle alışveriş yaptınki. Ayrıca Dilek Hanım'ı tanımııyorum bile. Sadece okuyarak konuştum. Senin 3 iTrader'in varda nasıl iTrader ? Dürüst güvenilir insan. Kişiliğe göre iTrader verilseydii..
  • 16-09-2009, 21:08:05
    #20
    Üyeliği durduruldu
    aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senden sadece logları istiyorum "kargoyu gönderdim dedim ve sonra msnniz hiç açılmadı" şu kısmı göreyım eyw sen haklısın diyeceğim yalan atılırda hani bukadar olmaz ben zaten katologları bekliyorum ve sen dilek adlı vatandaş kargoyu gönderdım dedın bn senı sıl ölemi ben senı ıkıncı gun bilgi vermediğin için sildim logları atarsan herşey ortaya çıkacaktır değilmi ?
    sana gelince bozacının şahidi şıracılık yapmaya gerek yok 32 itraderin 32sinide incelediysen vardır senınde bi bit yeniğin parazıtlık yapma.
    hakkımda şimdiye kadar tek bir şikayet konusu bile açılmadı.Ha ufak tefek zaman problemleri oldu onlarıda anlayışlı karşıladılar zaten tradede istemedim.Ha şikayetim var kısmında nVIDIA hakkında açtığım konunun aynısı buda.
    https://www.r10.net/sikayetim-var/457...ayetciyim.html
    Ve bundan sonra kargoya gittim nvıdıa bana msnde yollayın paranızı yollyuorm dedi yarın yarın bankaya gittim para ok pttye gittim arattırdım arabyala kaza yaptım hastanedeyim almıyacağım diye bende şikayetimi belirttim ama asla dolandırcı demedim açtığım konularda kimseye.Ha gerçekten *********** çıktı ama r10'da söylemdim sağolsun hitiajans'a söyledim ilgilendi.
    Bu konuyla aynısı resmen ama roller farklı
  • 16-09-2009, 21:08:16
    #21
    Üyeliği durduruldu
    AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yo hayır vukuatli değil 2 kişini ürünü gecıkmıstır avon urun gönderemedi sel yüzünden diye ondanda trade atmadılar bende anlayışla karşıladım ama bu kişi 3 iş yapmış 1 isi yalan trader zaten bana dolandırıc olduğumu söylüyor beni oyalıyor bankaya gittim yanlış hesap no felan diye şimdi gelmiş yazıyla 3239 demiş diye ben koskocamn resim koydum yanlış olmadığına dair.Orda anladım ve dedim kargo çıktı baktım msn kapandı ve 3 gündür açılmadı ve kendisi kargo ıktı dediğim andan itibaren silmiş msnmi
    lafı dolandır dolandır havaya sıkmak bedava değilmi ? uç mesajımdır log bekliiyorum senden su konusmalarına dair ama bir tık yok ? göz göre göre yalanın bedeli ağır olur burda olmaz ama ileride çekersin. log log log log tabi onlarıda sahte hazırlamazsan.
  • 16-09-2009, 21:12:29
    #22
    Üyeliği durduruldu
    aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lafı dolandır dolandır havaya sıkmak bedava değilmi ? uç mesajımdır log bekliiyorum senden su konusmalarına dair ama bir tık yok ? göz göre göre yalanın bedeli ağır olur burda olmaz ama ileride çekersin. log log log log tabi onlarıda sahte hazırlamazsan.
    Ben ne dedim sorularıma cevap verdiğiniz takdirde hepsini koyacağım buraya.Sırf sizin yalanınız uğruna uğraşmak istemiyorum ama sorularıma böyle kaçmadan cevap verirseniz hemen yayınlaycağım.Ben hileden anlamam sahte felan diyorsunuz ama hazırlanmasını biliyorsanız banada öğretin.Herneyse ben size şunu soruyorum bu yadıklarıma tek bir cvp istiyorum ha erkekseniz koyarsanız değilsenizde log log dersiniz.Buyrun söz sizde...
  • 16-09-2009, 21:15:36
    #23
    AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yo hayır vukuatli değil 2 kişini ürünü gecıkmıstır avon urun gönderemedi sel yüzünden diye ondanda trade atmadılar bende anlayışla karşıladım ama bu kişi 3 iş yapmış 1 isi yalan trader zaten bana dolandırıc olduğumu söylüyor beni oyalıyor bankaya gittim yanlış hesap no felan diye şimdi gelmiş yazıyla 3239 demiş diye ben koskocamn resim koydum yanlış olmadığına dair.Orda anladım ve dedim kargo çıktı baktım msn kapandı ve 3 gündür açılmadı ve kendisi kargo ıktı dediğim andan itibaren silmiş msnmi
    Ben dileği destekleyecek yorum yapmıştım, hepsimi seni bulur tarzında yazmıştım. Ancak dengesizin biri başka yerinden anlayıp - vermiş.
  • 16-09-2009, 21:17:06
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben dileği destekleyecek yorum yapmıştım, hepsimi seni bulur tarzında yazmıştım. Ancak dengesizin biri başka yerinden anlayıp - vermiş.
    benim vermediğimden emin olabilirsin canım ayrıca benim lehime söylediğini biliyorum ama sesimi çıkartmadım teşekkürler canım
  • 16-09-2009, 21:20:54
    #25
    Üyeliği durduruldu
    AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ne dedim sorularıma cevap verdiğiniz takdirde hepsini koyacağım buraya.Sırf sizin yalanınız uğruna uğraşmak istemiyorum ama sorularıma böyle kaçmadan cevap verirseniz hemen yayınlaycağım.Ben hileden anlamam sahte felan diyorsunuz ama hazırlanmasını biliyorsanız banada öğretin.Herneyse ben size şunu soruyorum bu yadıklarıma tek bir cvp istiyorum ha erkekseniz koyarsanız değilsenizde log log dersiniz.Buyrun söz sizde...

    yalan atılırda bukadar atılmaz mübarek 3 aylardayız yalandan korkmuyorsun allah yukarda ondan kork bari buyur bir yalanın daha kargonuzu verdim dediğim andan itibaren sızı sıldıgımı söyluyosunuz ah be kardeşım ah be guzel kardeşim bari usturuplu at bari pmlerıne dıkkat et. buyur bugun attıgn mesajın buna nedemeli ? istediğin kadar yandaş tut kendıne sahtekarın tekısın ve bukadar yalan konuştuğun için allah seni bildiği gibi yapsın başka söze değmezsin.

    buyrun bugun atılan pm tarıhe ve saate iyi dikakt edin 3 gun öncemi kargolanmış bugunmu bu kataloklar? noldu 3 gün önce kargoladıgını ve ondan ıtıbaren senı sıldıgımı söyluyordun. şuan kahkalar içindeyım hiç kımseyı bukadar aciz ve nere saldırcağını bılmeyen deli dana gibi habire aynı mesajı tekrarlayan bırını görmemiştim.

  • 16-09-2009, 21:24:12
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Hikayeyi kaçıranlar için teltat söylüyorum arkadaşlar :
    Messenger Plus! Sohbet Günlüğü
    Oturum Başlama: 13 Eylül 2009 Pazar
    
        * Dilek Özkurt - Avon Kozmetik Ürünleri (satis@avoncozmetics.com)
        * afra-tafra_ask@msn.com (afra-tafra_ask@msn.com)
    
    (23:20) afra-tafra_ask@m:	merhaba
    (23:20) Dilek Özkurt - A:	merhaba
    (23:21) afra-tafra_ask@m:	avon katalokları varmı elinizde acaba.
    (23:21) Dilek Özkurt - A:	evet var
    (23:21) afra-tafra_ask@m:	katalok olduguna göre urunlerın temınınıde sizden saglıyabiliriz heralde ölebi durumda pekı bana nasıl ulaştırabilirsiniz.
    (23:21) Dilek Özkurt - A:	kargo ıle
    (23:22) afra-tafra_ask@m:	kaç katalok war
    (23:22) afra-tafra_ask@m:	bu ayın ve gectıgımız 2 ayın falan olsa iyi olur
    (23:22) Dilek Özkurt - A:	son 4 ayın var
    bu ayın katalog
    35 tane var
    onumuzdekı ayın 10
    (23:23) afra-tafra_ask@m:	okadar çokmu yahu
    (23:23) afra-tafra_ask@m:	toplam nekadar ediyor pekı bu ay geçitğimiz ayın katalokları
    (23:23) Dilek Özkurt - A:	1 katalog
    1.10 kurus
    bıze gelen fıyatı
    (23:24) afra-tafra_ask@m:	anladm bana sadece bu ay geçtiğimiz ayın katalogonu göndersenız yeterli nekadar ediyor toplam ktalog sayısı
    (23:24) Dilek Özkurt - A:	gecen ayın katalogu
    bılmıyorm
    (23:25) Dilek Özkurt - A:	cıkartsm en fazla 3 tane cıkartırım ama
    bu ay ıstedıgın kadar
    (23:26) afra-tafra_ask@m:	ya bn satışını yapmıcam kız arkadaşım ıstıyor 1 tane yeterli yanı :) şöyle yapalım bu ayın , geçtiğimiz ayın ve önumuzdekı ayın 1er tane kataloklarını alabilirmıyım.
    (23:26) Dilek Özkurt - A:	tabı alırsnz
    (23:27) afra-tafra_ask@m:	dediğim 3 ayın kataloğu ıcın hesabınıza nekadar geçmem gerekıyor
    (23:27) Dilek Özkurt - A:	bakın bu ayın katalogundan 1.10 gecen aydanda 1.10
    (23:27) afra-tafra_ask@m:	2,20
    (23:27) Dilek Özkurt - A:	ama ondan daha oncekı ıstersn 2.5 tl den saycagım
    (23:27) Dilek Özkurt - A:	ama bu ayın neden almıyorsnz
    (23:28) afra-tafra_ask@m:	toplam 5 lira geçeyim ozaman 3 katalok ıcın
    (23:28) Dilek Özkurt - A:	tmm olur
    (23:28) afra-tafra_ask@m:	bu ayınkınıde söledım
    zaten
    bu ayın geçtiğimiz ayın ve önumuzdekı ayın
    (23:28) Dilek Özkurt - A:	tamam
    (23:29) Dilek Özkurt - A:	urunlerınızıde saglarım
    (23:30) afra-tafra_ask@m:	çok sevınırım katalokları ınceleyip sizinle irtibata geçeceğim zaten.
    (23:30) Dilek Özkurt - A:	tamam
    eger coklu alırsanız
    zaten geregı kadar ındırım yaparm
    (23:30) Dilek Özkurt - A:	sıze sunu syoeleyım
    aslında benım katalog koleksıyonum vart
    (23:31) Dilek Özkurt - A:	ve eskı kataloglar benım ıcın cok degerlıdır
    cunku bende zamanında oyle almıstım
    o yuzdn
    sımdıkı katalogtan ısteyn
    (23:31) Dilek Özkurt - A:	ıstedıgınz kadarı
    avon katalog fıyatına verebılırım
    bıze bır katalog 1.10 a gelıyoe
    (23:32) afra-tafra_ask@m:	ya dediğim gibi bu ayın kataloğu geçtiğimiz ayın ve önumuzdekı ayın katalokları olursa çok iyi olur.
    (23:32) Dilek Özkurt - A:	tmm o zmn
    (23:32) Dilek Özkurt - A:	4239-1015119
    ahmetcan ozkurt adına işbank hesap no
    etlık subesı
    (23:33) Dilek Özkurt - A:	konyuda kapatınz
    bakıyormda
    herkes yazmıs :)
    (23:35) afra-tafra_ask@m:	tamam dilek hanım hesabınızı aldım bugun atmden hesabınıza 5 lira geçmeye çalışıcam olmadı yarın hallederim duruma göre haber verirırm size.
    (23:36) afra-tafra_ask@m:	siz kargoyu hangi firma ile yollıcaksınız
    (23:47) Dilek Özkurt - A:	ptt
    (23:48) Dilek Özkurt - A:	ama karsılıklı odeme ıstersnz
    aras la yada yurtıcıyle yollarm
    oda sıze masraflı olur
    (23:48) Dilek Özkurt - A:	7.5 tlde kargoya verırısnz
    (23:49) Gσкнαη уιğιт.. (:	katalogtan çok tutar yanı ptt bana uyar ben bugun geçmeye calısıcam hesabınıza olmadı yarın öglen yatırırm sız nezaman verebilirsiniz kargoya ve nerden verıceksınız.
    ben anadolu yakasındayım
    aynı gun ıcınde gelme sansı yoktur herhalde
    (23:51) Dilek Özkurt - A:	yrn 11 de verıcegm
    ve salı gunu elınızıde olur
    (23:51) Dilek Özkurt - A:	evet 1 gunde gelır
    sız bana adres bılgılerınızı verınz sadece
    (23:52) Gσкнαη уιğιт.. (:	birsanıe
    (23:54) Dilek Özkurt - A:	tamam
    (23:57)	Gσкнαη уιğιт.. tarafından gönderilen C:\Documents and Settings\baqteri\Belgelerim\Alınan Dosyalarım\adres.txt dosyasını başarıyla aldınız.
    (23:58) Dilek Özkurt - A:	gokoz inşaat degılmı
    (23:58) Gσкнαη уιğιт.. (:	iki ünvanımız var
    hem gokoz inşaat die geçiyo hem gkzbilisim
    (00:00) Dilek Özkurt - A:	tamamdır
    bı gecen ayın katalogu
    (00:00) Dilek Özkurt - A:	bı bu ayın katalogu
    1 de onumuzdekı ayın katalogu
    (00:00) Gσкнαη уιğιт.. (:	evet.
    (00:00) Dilek Özkurt - A:	ok
    (00:01) Dilek Özkurt - A:	paketınızı hazırladm
    posetledm
    (00:01) Gσкнαη уιğιт.. (:	çok teşekkür ederim inşallah uzun soluklu çalışırız.
    (00:01) Dilek Özkurt - A:	teşekkür ederim
    (00:02) Gσкнαη уιğιт.. (:	ben ödemenızı geçtiğim takdırte tekrar haberdar edıcem sizi
    sizde kargoyu verdıgınızde sölersenız sevınırım
    (00:02) Dilek Özkurt - A:	tabı
    Oturum Başlama: 14 Eylül 2009 Pazartesi
    
        * Dilek Özkurt - Avon Kozmetik Ürünleri (satis@avoncozmetics.com)
        * Gσкнαη уιğιт.. (afra-tafra_ask@msn.com)
    
    (00:34) Gσкнαη уιğιт.. (:	pardon hesap bilgilerınızı birdaha alabilirmıyım
    (00:34) Dilek Özkurt - A:	4239-1015119
    bu arada can size yardımcı oldugunz ıcın
    (00:34) Dilek Özkurt - A:	bazı kısıler kısakanıp sızın konuda can'a -rep vermıs
    4 rep ıstıyor :)
    + rep
    juniyer
    (00:35) Gσкнαη уιğιт.. (:	veririm problem değil
    hesap no kımın uzerıne
    (00:35) Dilek Özkurt - A:	ahmetcan ozkurt adına kayıtlı
    (00:35) Gσкнαη уιğιт.. (:	şehir ve ilçe neresi
    (00:35) Dilek Özkurt - A:	etlık ankara
    (00:36) Gσкнαη уιğιт.. (:	teşekkurler
    (00:36) Dilek Özkurt - A:	rıca ederm
    (00:36) Gσкнαη уιğιт.. (:	arkadaşa repını verıırm
    şuan dısarı
    cıkıyorum.
    iyi geceler
    (00:36) Dilek Özkurt - A:	tamam 10 tl yatırınz bence
    kargo dahıl
    urasmayn
    (00:36) Gσкнαη уιğιт.. (:	ptt kargo kaç lirakı
    (00:36) Dilek Özkurt - A:	4.5 tl
    500 kurus yerınede
    bu ayın katalogundan bır tane daha gondermrm
    (00:37) Gσкнαη уιğιт.. (:	olur tamam.
    (00:37) Dilek Özkurt - A:	tamam
    ne zamana yatar acaba
    ona gore uyuyacgmda
    sısteme gecıs yapcm
    (00:38) Gσкнαη уιğιт.. (:	siz uyuyn ıstersenız bnm yatırmam 3 bucuk gibi olur.
    (00:38) Gσкнαη уιğιт.. (:	iyi geceler
    çıktım ben.
    (00:38)	Gσкнαη уιğιт.. şu anda Çevrimdışı
    Oturum Başlama: 14 Eylül 2009 Pazartesi
    
        * Ahmet Can Özkurt - Avon Kozmetik Ürünleri (satis@avoncozmetics.com)
        * Gσкнαη уιğιт.. (afra-tafra_ask@msn.com)
    
    (12:33) Gσкнαη уιğιт.. (:	bana gönderılıcek bı kaç katolog wardı dılek hanımla konuşmuştuk bi bilgi verdımı sıze aksam gecıcektm ucretı cıkamadm 1 2 gibi geçicem hesaba.
    umarım bılgınız vardır cunku bu gun kargolanması lazım
    (12:33) Ahmet Can Özkurt:	evet
    (12:34) Ahmet Can Özkurt:	saat 3 te kargolanack
    (12:34) Gσкнαη уιğιт.. (:	teşekkurler kargo takip numarasını alırsanız sevınırm.
    (12:34) Ahmet Can Özkurt:	tabıkı
    (12:34) Gσкнαη уιğιт.. (:	iyi günler.
    Oturum Başlama: 14 Eylül 2009 Pazartesi
    
        * Dilek Özkurt - Avon Kozmetik Ürünleri (satis@avoncozmetics.com)
        * Gσкнαη уιğιт.. (afra-tafra_ask@msn.com)
    
    (15:24) Gσкнαη уιğιт.. (:	hesap numranızı yanlış verdınız sanırım sımdı bankadan geliyorm verdııgnız isimde bir hesap yok.
    (15:25) Dilek Özkurt - A:	4239-1015119 ahmetcan ozkurt adına ısbankası subesı etlık ankara
    Olay bundan ibaret.İlk konuşmamızda hesap numarasını yanlışmı vermişim doğru mu?
    Sonra bu arkadaş neden ilk mesajında bana 3239 verdi diyor.Ha dediysem eklesin kanıtını görelim.
    3 te kargolanacak dedik ve arkadaş bi hişimla geldi yanlış dedi hesap nosuna VARAN 1.Sonra kargolandı dedik msnmiz silindi ve ogünden itibaren msn açılmadı arkadaşın
    Ve birde utanmadan yazdıklarını görmeniz lazım 3 gündür ödeme gelmiyor.Bana *********** diyebiliyorHa r10 a göre önce senin yatırman lazımdı yatıdınmı hayır 3 gündür.Çünkü ürün sana gelcekti ve için rahattı 2 traderdin var birisini saymıyorum bile çünkü dürüst olduğunu yazmış ama ticaret yapmamışsınzHakkımdada bir konu bulamazsınız *********** diye çünkü bu konularda çok disiplinli çalışırım ve asla aksatmam.Ama avon'u su bastığı için geçen parfümlerde 2 gün gecikme oldu.Onlarda açıkladım ve anlayış gösterdiler tradede atmadılar.
  • 16-09-2009, 21:29:48
    #27
    Üyeliği durduruldu
    AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hikayeyi kaçıranlar için teltat söylüyorum arkadaşlar :
    Messenger Plus! Sohbet Günlüğü
    Oturum Başlama: 13 Eylül 2009 Pazar
    
        * Dilek Özkurt - Avon Kozmetik Ürünleri (satis@avoncozmetics.com)
        * afra-tafra_ask@msn.com (afra-tafra_ask@msn.com)
    
    (23:20) afra-tafra_ask@m:    merhaba
    (23:20) Dilek Özkurt - A:    merhaba
    (23:21) afra-tafra_ask@m:    avon katalokları varmı elinizde acaba.
    (23:21) Dilek Özkurt - A:    evet var
    (23:21) afra-tafra_ask@m:    katalok olduguna göre urunlerın temınınıde sizden saglıyabiliriz heralde ölebi durumda pekı bana nasıl ulaştırabilirsiniz.
    (23:21) Dilek Özkurt - A:    kargo ıle
    (23:22) afra-tafra_ask@m:    kaç katalok war
    (23:22) afra-tafra_ask@m:    bu ayın ve gectıgımız 2 ayın falan olsa iyi olur
    (23:22) Dilek Özkurt - A:    son 4 ayın var
    bu ayın katalog
    35 tane var
    onumuzdekı ayın 10
    (23:23) afra-tafra_ask@m:    okadar çokmu yahu
    (23:23) afra-tafra_ask@m:    toplam nekadar ediyor pekı bu ay geçitğimiz ayın katalokları
    (23:23) Dilek Özkurt - A:    1 katalog
    1.10 kurus
    bıze gelen fıyatı
    (23:24) afra-tafra_ask@m:    anladm bana sadece bu ay geçtiğimiz ayın katalogonu göndersenız yeterli nekadar ediyor toplam ktalog sayısı
    (23:24) Dilek Özkurt - A:    gecen ayın katalogu
    bılmıyorm
    (23:25) Dilek Özkurt - A:    cıkartsm en fazla 3 tane cıkartırım ama
    bu ay ıstedıgın kadar
    (23:26) afra-tafra_ask@m:    ya bn satışını yapmıcam kız arkadaşım ıstıyor 1 tane yeterli yanı :) şöyle yapalım bu ayın , geçtiğimiz ayın ve önumuzdekı ayın 1er tane kataloklarını alabilirmıyım.
    (23:26) Dilek Özkurt - A:    tabı alırsnz
    (23:27) afra-tafra_ask@m:    dediğim 3 ayın kataloğu ıcın hesabınıza nekadar geçmem gerekıyor
    (23:27) Dilek Özkurt - A:    bakın bu ayın katalogundan 1.10 gecen aydanda 1.10
    (23:27) afra-tafra_ask@m:    2,20
    (23:27) Dilek Özkurt - A:    ama ondan daha oncekı ıstersn 2.5 tl den saycagım
    (23:27) Dilek Özkurt - A:    ama bu ayın neden almıyorsnz
    (23:28) afra-tafra_ask@m:    toplam 5 lira geçeyim ozaman 3 katalok ıcın
    (23:28) Dilek Özkurt - A:    tmm olur
    (23:28) afra-tafra_ask@m:    bu ayınkınıde söledım
    zaten
    bu ayın geçtiğimiz ayın ve önumuzdekı ayın
    (23:28) Dilek Özkurt - A:    tamam
    (23:29) Dilek Özkurt - A:    urunlerınızıde saglarım
    (23:30) afra-tafra_ask@m:    çok sevınırım katalokları ınceleyip sizinle irtibata geçeceğim zaten.
    (23:30) Dilek Özkurt - A:    tamam
    eger coklu alırsanız
    zaten geregı kadar ındırım yaparm
    (23:30) Dilek Özkurt - A:    sıze sunu syoeleyım
    aslında benım katalog koleksıyonum vart
    (23:31) Dilek Özkurt - A:    ve eskı kataloglar benım ıcın cok degerlıdır
    cunku bende zamanında oyle almıstım
    o yuzdn
    sımdıkı katalogtan ısteyn
    (23:31) Dilek Özkurt - A:    ıstedıgınz kadarı
    avon katalog fıyatına verebılırım
    bıze bır katalog 1.10 a gelıyoe
    (23:32) afra-tafra_ask@m:    ya dediğim gibi bu ayın kataloğu geçtiğimiz ayın ve önumuzdekı ayın katalokları olursa çok iyi olur.
    (23:32) Dilek Özkurt - A:    tmm o zmn
    (23:32) Dilek Özkurt - A:    4239-1015119
    ahmetcan ozkurt adına işbank hesap no
    etlık subesı
    (23:33) Dilek Özkurt - A:    konyuda kapatınz
    bakıyormda
    herkes yazmıs :)
    (23:35) afra-tafra_ask@m:    tamam dilek hanım hesabınızı aldım bugun atmden hesabınıza 5 lira geçmeye çalışıcam olmadı yarın hallederim duruma göre haber verirırm size.
    (23:36) afra-tafra_ask@m:    siz kargoyu hangi firma ile yollıcaksınız
    (23:47) Dilek Özkurt - A:    ptt
    (23:48) Dilek Özkurt - A:    ama karsılıklı odeme ıstersnz
    aras la yada yurtıcıyle yollarm
    oda sıze masraflı olur
    (23:48) Dilek Özkurt - A:    7.5 tlde kargoya verırısnz
    (23:49) Gσкнαη уιğιт.. (:    katalogtan çok tutar yanı ptt bana uyar ben bugun geçmeye calısıcam hesabınıza olmadı yarın öglen yatırırm sız nezaman verebilirsiniz kargoya ve nerden verıceksınız.
    ben anadolu yakasındayım
    aynı gun ıcınde gelme sansı yoktur herhalde
    (23:51) Dilek Özkurt - A:    yrn 11 de verıcegm
    ve salı gunu elınızıde olur
    (23:51) Dilek Özkurt - A:    evet 1 gunde gelır
    sız bana adres bılgılerınızı verınz sadece
    (23:52) Gσкнαη уιğιт.. (:    birsanıe
    (23:54) Dilek Özkurt - A:    tamam
    (23:57)    Gσкнαη уιğιт.. tarafından gönderilen C:\Documents and Settings\baqteri\Belgelerim\Alınan Dosyalarım\adres.txt dosyasını başarıyla aldınız.
    (23:58) Dilek Özkurt - A:    gokoz inşaat degılmı
    (23:58) Gσкнαη уιğιт.. (:    iki ünvanımız var
    hem gokoz inşaat die geçiyo hem gkzbilisim
    (00:00) Dilek Özkurt - A:    tamamdır
    bı gecen ayın katalogu
    (00:00) Dilek Özkurt - A:    bı bu ayın katalogu
    1 de onumuzdekı ayın katalogu
    (00:00) Gσкнαη уιğιт.. (:    evet.
    (00:00) Dilek Özkurt - A:    ok
    (00:01) Dilek Özkurt - A:    paketınızı hazırladm
    posetledm
    (00:01) Gσкнαη уιğιт.. (:    çok teşekkür ederim inşallah uzun soluklu çalışırız.
    (00:01) Dilek Özkurt - A:    teşekkür ederim
    (00:02) Gσкнαη уιğιт.. (:    ben ödemenızı geçtiğim takdırte tekrar haberdar edıcem sizi
    sizde kargoyu verdıgınızde sölersenız sevınırım
    (00:02) Dilek Özkurt - A:    tabı
    Oturum Başlama: 14 Eylül 2009 Pazartesi
    
        * Dilek Özkurt - Avon Kozmetik Ürünleri (satis@avoncozmetics.com)
        * Gσкнαη уιğιт.. (afra-tafra_ask@msn.com)
    
    (00:34) Gσкнαη уιğιт.. (:    pardon hesap bilgilerınızı birdaha alabilirmıyım
    (00:34) Dilek Özkurt - A:    4239-1015119
    bu arada can size yardımcı oldugunz ıcın
    (00:34) Dilek Özkurt - A:    bazı kısıler kısakanıp sızın konuda can'a -rep vermıs
    4 rep ıstıyor :)
    + rep
    juniyer
    (00:35) Gσкнαη уιğιт.. (:    veririm problem değil
    hesap no kımın uzerıne
    (00:35) Dilek Özkurt - A:    ahmetcan ozkurt adına kayıtlı
    (00:35) Gσкнαη уιğιт.. (:    şehir ve ilçe neresi
    (00:35) Dilek Özkurt - A:    etlık ankara
    (00:36) Gσкнαη уιğιт.. (:    teşekkurler
    (00:36) Dilek Özkurt - A:    rıca ederm
    (00:36) Gσкнαη уιğιт.. (:    arkadaşa repını verıırm
    şuan dısarı
    cıkıyorum.
    iyi geceler
    (00:36) Dilek Özkurt - A:    tamam 10 tl yatırınz bence
    kargo dahıl
    urasmayn
    (00:36) Gσкнαη уιğιт.. (:    ptt kargo kaç lirakı
    (00:36) Dilek Özkurt - A:    4.5 tl
    500 kurus yerınede
    bu ayın katalogundan bır tane daha gondermrm
    (00:37) Gσкнαη уιğιт.. (:    olur tamam.
    (00:37) Dilek Özkurt - A:    tamam
    ne zamana yatar acaba
    ona gore uyuyacgmda
    sısteme gecıs yapcm
    (00:38) Gσкнαη уιğιт.. (:    siz uyuyn ıstersenız bnm yatırmam 3 bucuk gibi olur.
    (00:38) Gσкнαη уιğιт.. (:    iyi geceler
    çıktım ben.
    (00:38)    Gσкнαη уιğιт.. şu anda Çevrimdışı
    Oturum Başlama: 14 Eylül 2009 Pazartesi
    
        * Ahmet Can Özkurt - Avon Kozmetik Ürünleri (satis@avoncozmetics.com)
        * Gσкнαη уιğιт.. (afra-tafra_ask@msn.com)
    
    (12:33) Gσкнαη уιğιт.. (:    bana gönderılıcek bı kaç katolog wardı dılek hanımla konuşmuştuk bi bilgi verdımı sıze aksam gecıcektm ucretı cıkamadm 1 2 gibi geçicem hesaba.
    umarım bılgınız vardır cunku bu gun kargolanması lazım
    (12:33) Ahmet Can Özkurt:    evet
    (12:34) Ahmet Can Özkurt:    saat 3 te kargolanack
    (12:34) Gσкнαη уιğιт.. (:    teşekkurler kargo takip numarasını alırsanız sevınırm.
    (12:34) Ahmet Can Özkurt:    tabıkı
    (12:34) Gσкнαη уιğιт.. (:    iyi günler.
    Oturum Başlama: 14 Eylül 2009 Pazartesi
    
        * Dilek Özkurt - Avon Kozmetik Ürünleri (satis@avoncozmetics.com)
        * Gσкнαη уιğιт.. (afra-tafra_ask@msn.com)
    
    (15:24) Gσкнαη уιğιт.. (:    hesap numranızı yanlış verdınız sanırım sımdı bankadan geliyorm verdııgnız isimde bir hesap yok.
    (15:25) Dilek Özkurt - A:    4239-1015119 ahmetcan ozkurt adına ısbankası subesı etlık ankara
    Olay bundan ibaret.İlk konuşmamızda hesap numarasını yanlışmı vermişim doğru mu?
    Sonra bu arkadaş neden ilk mesajında bana 3239 verdi diyor.Ha dediysem eklesin kanıtını görelim.
    3 te kargolanacak dedik ve arkadaş bi hişimla geldi yanlış dedi hesap nosuna VARAN 1.Sonra kargolandı dedik msnmiz silindi ve ogünden itibaren msn açılmadı arkadaşın
    Ve birde utanmadan yazdıklarını görmeniz lazım 3 gündür ödeme gelmiyor.Bana *********** diyebiliyorHa r10 a göre önce senin yatırman lazımdı yatıdınmı hayır 3 gündür.Çünkü ürün sana gelcekti ve için rahattı 2 traderdin var birisini saymıyorum bile çünkü dürüst olduğunu yazmış ama ticaret yapmamışsınzHakkımdada bir konu bulamazsınız *********** diye çünkü bu konularda çok disiplinli çalışırım ve asla aksatmam.Ama avon'u su bastığı için geçen parfümlerde 2 gün gecikme oldu.Onlarda açıkladım ve anlayış gösterdiler tradede atmadılar.
    yaw pes doğrusu sana hayret edıyorum attıgın logda bile 11de kargollanıcak yazıyor 3te gönderılıcek dedık diyorsun bu ne rahat iş anlamadım hadı onu geçtim aşşağıdakı mesajıma cevap vermedın. yalan ustune yalan konusuyorsun bıraz daha kurcalasak daha neler atıcaksın kımbılır allah senın gibi insanlardan korusun bizi konuyu detaylı okuyan bır arkadas neyın ne oldugunun farkına varıcaktır.



    yalan atılırda bukadar atılmaz mübarek 3 aylardayız yalandan korkmuyorsun allah yukarda ondan kork bari buyur bir yalanın daha kargonuzu verdim dediğim andan itibaren sızı sıldıgımı söyluyosunuz ah be kardeşım ah be guzel kardeşim bari usturuplu at bari pmlerıne dıkkat et. buyur bugun attıgn mesajın buna nedemeli ? istediğin kadar yandaş tut kendıne sahtekarın tekısın ve bukadar yalan konuştuğun için allah seni bildiği gibi yapsın başka söze değmezsin.

    buyrun bugun atılan pm tarıhe ve saate iyi dikakt edin 3 gun öncemi kargolanmış bugunmu bu kataloklar? noldu 3 gün önce kargoladıgını ve ondan ıtıbaren senı sıldıgımı söyluyordun. şuan kahkalar içindeyım hiç kımseyı bukadar aciz ve nere saldırcağını bılmeyen deli dana gibi habire aynı mesajı tekrarlayan bırını görmemiştim.