Hikayeyi kaçıranlar için teltat söylüyorum arkadaşlar :
Messenger Plus! Sohbet Günlüğü
Oturum Başlama: 13 Eylül 2009 Pazar
* Dilek Özkurt - Avon Kozmetik Ürünleri (satis@avoncozmetics.com)
* afra-tafra_ask@msn.com (afra-tafra_ask@msn.com)
(23:20) afra-tafra_ask@m: merhaba
(23:20) Dilek Özkurt - A: merhaba
(23:21) afra-tafra_ask@m: avon katalokları varmı elinizde acaba.
(23:21) Dilek Özkurt - A: evet var
(23:21) afra-tafra_ask@m: katalok olduguna göre urunlerın temınınıde sizden saglıyabiliriz heralde ölebi durumda pekı bana nasıl ulaştırabilirsiniz.
(23:21) Dilek Özkurt - A: kargo ıle
(23:22) afra-tafra_ask@m: kaç katalok war
(23:22) afra-tafra_ask@m: bu ayın ve gectıgımız 2 ayın falan olsa iyi olur
(23:22) Dilek Özkurt - A: son 4 ayın var
bu ayın katalog
35 tane var
onumuzdekı ayın 10
(23:23) afra-tafra_ask@m: okadar çokmu yahu
(23:23) afra-tafra_ask@m: toplam nekadar ediyor pekı bu ay geçitğimiz ayın katalokları
(23:23) Dilek Özkurt - A: 1 katalog
1.10 kurus
bıze gelen fıyatı
(23:24) afra-tafra_ask@m: anladm bana sadece bu ay geçtiğimiz ayın katalogonu göndersenız yeterli nekadar ediyor toplam ktalog sayısı
(23:24) Dilek Özkurt - A: gecen ayın katalogu
bılmıyorm
(23:25) Dilek Özkurt - A: cıkartsm en fazla 3 tane cıkartırım ama
bu ay ıstedıgın kadar
(23:26) afra-tafra_ask@m: ya bn satışını yapmıcam kız arkadaşım ıstıyor 1 tane yeterli yanı :) şöyle yapalım bu ayın , geçtiğimiz ayın ve önumuzdekı ayın 1er tane kataloklarını alabilirmıyım.
(23:26) Dilek Özkurt - A: tabı alırsnz
(23:27) afra-tafra_ask@m: dediğim 3 ayın kataloğu ıcın hesabınıza nekadar geçmem gerekıyor
(23:27) Dilek Özkurt - A: bakın bu ayın katalogundan 1.10 gecen aydanda 1.10
(23:27) afra-tafra_ask@m: 2,20
(23:27) Dilek Özkurt - A: ama ondan daha oncekı ıstersn 2.5 tl den saycagım
(23:27) Dilek Özkurt - A: ama bu ayın neden almıyorsnz
(23:28) afra-tafra_ask@m: toplam 5 lira geçeyim ozaman 3 katalok ıcın
(23:28) Dilek Özkurt - A: tmm olur
(23:28) afra-tafra_ask@m: bu ayınkınıde söledım
zaten
bu ayın geçtiğimiz ayın ve önumuzdekı ayın
(23:28) Dilek Özkurt - A: tamam
(23:29) Dilek Özkurt - A: urunlerınızıde saglarım
(23:30) afra-tafra_ask@m: çok sevınırım katalokları ınceleyip sizinle irtibata geçeceğim zaten.
(23:30) Dilek Özkurt - A: tamam
eger coklu alırsanız
zaten geregı kadar ındırım yaparm
(23:30) Dilek Özkurt - A: sıze sunu syoeleyım
aslında benım katalog koleksıyonum vart
(23:31) Dilek Özkurt - A: ve eskı kataloglar benım ıcın cok degerlıdır
cunku bende zamanında oyle almıstım
o yuzdn
sımdıkı katalogtan ısteyn
(23:31) Dilek Özkurt - A: ıstedıgınz kadarı
avon katalog fıyatına verebılırım
bıze bır katalog 1.10 a gelıyoe
(23:32) afra-tafra_ask@m: ya dediğim gibi bu ayın kataloğu geçtiğimiz ayın ve önumuzdekı ayın katalokları olursa çok iyi olur.
(23:32) Dilek Özkurt - A: tmm o zmn
(23:32) Dilek Özkurt - A: 4239-1015119
ahmetcan ozkurt adına işbank hesap no
etlık subesı
(23:33) Dilek Özkurt - A: konyuda kapatınz
bakıyormda
herkes yazmıs :)
(23:35) afra-tafra_ask@m: tamam dilek hanım hesabınızı aldım bugun atmden hesabınıza 5 lira geçmeye çalışıcam olmadı yarın hallederim duruma göre haber verirırm size.
(23:36) afra-tafra_ask@m: siz kargoyu hangi firma ile yollıcaksınız
(23:47) Dilek Özkurt - A: ptt
(23:48) Dilek Özkurt - A: ama karsılıklı odeme ıstersnz
aras la yada yurtıcıyle yollarm
oda sıze masraflı olur
(23:48) Dilek Özkurt - A: 7.5 tlde kargoya verırısnz
(23:49) Gσкнαη уιğιт.. (: katalogtan çok tutar yanı ptt bana uyar ben bugun geçmeye calısıcam hesabınıza olmadı yarın öglen yatırırm sız nezaman verebilirsiniz kargoya ve nerden verıceksınız.
ben anadolu yakasındayım
aynı gun ıcınde gelme sansı yoktur herhalde
(23:51) Dilek Özkurt - A: yrn 11 de verıcegm
ve salı gunu elınızıde olur
(23:51) Dilek Özkurt - A: evet 1 gunde gelır
sız bana adres bılgılerınızı verınz sadece
(23:52) Gσкнαη уιğιт.. (: birsanıe
(23:54) Dilek Özkurt - A: tamam
(23:57) Gσкнαη уιğιт.. tarafından gönderilen C:\Documents and Settings\baqteri\Belgelerim\Alınan Dosyalarım\adres.txt dosyasını başarıyla aldınız.
(23:58) Dilek Özkurt - A: gokoz inşaat degılmı
(23:58) Gσкнαη уιğιт.. (: iki ünvanımız var
hem gokoz inşaat die geçiyo hem gkzbilisim
(00:00) Dilek Özkurt - A: tamamdır
bı gecen ayın katalogu
(00:00) Dilek Özkurt - A: bı bu ayın katalogu
1 de onumuzdekı ayın katalogu
(00:00) Gσкнαη уιğιт.. (: evet.
(00:00) Dilek Özkurt - A: ok
(00:01) Dilek Özkurt - A: paketınızı hazırladm
posetledm
(00:01) Gσкнαη уιğιт.. (: çok teşekkür ederim inşallah uzun soluklu çalışırız.
(00:01) Dilek Özkurt - A: teşekkür ederim
(00:02) Gσкнαη уιğιт.. (: ben ödemenızı geçtiğim takdırte tekrar haberdar edıcem sizi
sizde kargoyu verdıgınızde sölersenız sevınırım
(00:02) Dilek Özkurt - A: tabı
Oturum Başlama: 14 Eylül 2009 Pazartesi
* Dilek Özkurt - Avon Kozmetik Ürünleri (satis@avoncozmetics.com)
* Gσкнαη уιğιт.. (afra-tafra_ask@msn.com)
(00:34) Gσкнαη уιğιт.. (: pardon hesap bilgilerınızı birdaha alabilirmıyım
(00:34) Dilek Özkurt - A: 4239-1015119
bu arada can size yardımcı oldugunz ıcın
(00:34) Dilek Özkurt - A: bazı kısıler kısakanıp sızın konuda can'a -rep vermıs
4 rep ıstıyor :)
+ rep
juniyer
(00:35) Gσкнαη уιğιт.. (: veririm problem değil
hesap no kımın uzerıne
(00:35) Dilek Özkurt - A: ahmetcan ozkurt adına kayıtlı
(00:35) Gσкнαη уιğιт.. (: şehir ve ilçe neresi
(00:35) Dilek Özkurt - A: etlık ankara
(00:36) Gσкнαη уιğιт.. (: teşekkurler
(00:36) Dilek Özkurt - A: rıca ederm
(00:36) Gσкнαη уιğιт.. (: arkadaşa repını verıırm
şuan dısarı
cıkıyorum.
iyi geceler
(00:36) Dilek Özkurt - A: tamam 10 tl yatırınz bence
kargo dahıl
urasmayn
(00:36) Gσкнαη уιğιт.. (: ptt kargo kaç lirakı
(00:36) Dilek Özkurt - A: 4.5 tl
500 kurus yerınede
bu ayın katalogundan bır tane daha gondermrm
(00:37) Gσкнαη уιğιт.. (: olur tamam.
(00:37) Dilek Özkurt - A: tamam
ne zamana yatar acaba
ona gore uyuyacgmda
sısteme gecıs yapcm
(00:38) Gσкнαη уιğιт.. (: siz uyuyn ıstersenız bnm yatırmam 3 bucuk gibi olur.
(00:38) Gσкнαη уιğιт.. (: iyi geceler
çıktım ben.
(00:38) Gσкнαη уιğιт.. şu anda Çevrimdışı
Oturum Başlama: 14 Eylül 2009 Pazartesi
* Ahmet Can Özkurt - Avon Kozmetik Ürünleri (satis@avoncozmetics.com)
* Gσкнαη уιğιт.. (afra-tafra_ask@msn.com)
(12:33) Gσкнαη уιğιт.. (: bana gönderılıcek bı kaç katolog wardı dılek hanımla konuşmuştuk bi bilgi verdımı sıze aksam gecıcektm ucretı cıkamadm 1 2 gibi geçicem hesaba.
umarım bılgınız vardır cunku bu gun kargolanması lazım
(12:33) Ahmet Can Özkurt: evet
(12:34) Ahmet Can Özkurt: saat 3 te kargolanack
(12:34) Gσкнαη уιğιт.. (: teşekkurler kargo takip numarasını alırsanız sevınırm.
(12:34) Ahmet Can Özkurt: tabıkı
(12:34) Gσкнαη уιğιт.. (: iyi günler.
Oturum Başlama: 14 Eylül 2009 Pazartesi
* Dilek Özkurt - Avon Kozmetik Ürünleri (satis@avoncozmetics.com)
* Gσкнαη уιğιт.. (afra-tafra_ask@msn.com)
(15:24) Gσкнαη уιğιт.. (: hesap numranızı yanlış verdınız sanırım sımdı bankadan geliyorm verdııgnız isimde bir hesap yok.
(15:25) Dilek Özkurt - A: 4239-1015119 ahmetcan ozkurt adına ısbankası subesı etlık ankaraOlay bundan ibaret.İlk konuşmamızda hesap numarasını yanlışmı vermişim doğru mu?
Sonra bu arkadaş neden ilk mesajında bana 3239 verdi diyor.Ha dediysem eklesin kanıtını görelim.
3 te kargolanacak dedik ve arkadaş bi hişimla geldi yanlış dedi hesap nosuna VARAN 1.Sonra kargolandı dedik msnmiz silindi ve ogünden itibaren msn açılmadı arkadaşın

Ve birde utanmadan yazdıklarını görmeniz lazım 3 gündür ödeme gelmiyor.Bana *********** diyebiliyor

Ha r10 a göre önce senin yatırman lazımdı yatıdınmı hayır 3 gündür.Çünkü ürün sana gelcekti ve için rahattı 2 traderdin var birisini saymıyorum bile çünkü dürüst olduğunu yazmış ama ticaret yapmamışsınz

Hakkımdada bir konu bulamazsınız *********** diye çünkü bu konularda çok disiplinli çalışırım ve asla aksatmam.Ama avon'u su bastığı için geçen parfümlerde 2 gün gecikme oldu.Onlarda açıkladım ve anlayış gösterdiler tradede atmadılar.
yaw pes doğrusu sana hayret edıyorum attıgın logda bile 11de kargollanıcak yazıyor 3te gönderılıcek dedık diyorsun bu ne rahat iş anlamadım hadı onu geçtim aşşağıdakı mesajıma cevap vermedın. yalan ustune yalan konusuyorsun bıraz daha kurcalasak daha neler atıcaksın kımbılır allah senın gibi insanlardan korusun bizi konuyu detaylı okuyan bır arkadas neyın ne oldugunun farkına varıcaktır.
yalan atılırda bukadar atılmaz mübarek 3 aylardayız yalandan korkmuyorsun allah yukarda ondan kork bari buyur bir yalanın daha kargonuzu verdim dediğim andan itibaren sızı sıldıgımı söyluyosunuz ah be kardeşım ah be guzel kardeşim bari usturuplu at bari pmlerıne dıkkat et.

buyur bugun attıgn mesajın buna nedemeli ? istediğin kadar yandaş tut kendıne sahtekarın tekısın ve bukadar yalan konuştuğun için allah seni bildiği gibi yapsın başka söze değmezsin.
buyrun bugun atılan pm tarıhe ve saate iyi dikakt edin 3 gun öncemi kargolanmış bugunmu bu kataloklar? noldu 3 gün önce kargoladıgını ve ondan ıtıbaren senı sıldıgımı söyluyordun.

şuan kahkalar içindeyım hiç kımseyı bukadar aciz ve nere saldırcağını bılmeyen deli dana gibi habire aynı mesajı tekrarlayan bırını görmemiştim.