Ben ne dedim sorularıma cevap verdiğiniz takdirde hepsini koyacağım buraya.Sırf sizin yalanınız uğruna uğraşmak istemiyorum ama sorularıma böyle kaçmadan cevap verirseniz hemen yayınlaycağım.Ben hileden anlamam sahte felan diyorsunuz ama hazırlanmasını biliyorsanız banada öğretin.Herneyse ben size şunu soruyorum bu yadıklarıma tek bir cvp istiyorum ha erkekseniz koyarsanız değilsenizde log log dersiniz.Buyrun söz sizde...
yalan atılırda bukadar atılmaz mübarek 3 aylardayız yalandan korkmuyorsun allah yukarda ondan kork bari buyur bir yalanın daha kargonuzu verdim dediğim andan itibaren sızı sıldıgımı söyluyosunuz ah be kardeşım ah be guzel kardeşim bari usturuplu at bari pmlerıne dıkkat et.

buyur bugun attıgn mesajın buna nedemeli ? istediğin kadar yandaş tut kendıne sahtekarın tekısın ve bukadar yalan konuştuğun için allah seni bildiği gibi yapsın başka söze değmezsin.
buyrun bugun atılan pm tarıhe ve saate iyi dikakt edin 3 gun öncemi kargolanmış bugunmu bu kataloklar? noldu 3 gün önce kargoladıgını ve ondan ıtıbaren senı sıldıgımı söyluyordun.

şuan kahkalar içindeyım hiç kımseyı bukadar aciz ve nere saldırcağını bılmeyen deli dana gibi habire aynı mesajı tekrarlayan bırını görmemiştim.