yo hayır vukuatli değil 2 kişini ürünü gecıkmıstır avon urun gönderemedi sel yüzünden diye ondanda trade atmadılar bende anlayışla karşıladım ama bu kişi 3 iş yapmış 1 isi yalan trader zaten bana dolandırıc olduğumu söylüyor beni oyalıyor bankaya gittim yanlış hesap no felan diye şimdi gelmiş yazıyla 3239 demiş diye ben koskocamn resim koydum yanlış olmadığına dair.Orda anladım ve dedim kargo çıktı baktım msn kapandı ve 3 gündür açılmadı

ve kendisi kargo ıktı dediğim andan itibaren silmiş msnmi
lafı dolandır dolandır havaya sıkmak bedava değilmi ? uç mesajımdır log bekliiyorum senden su konusmalarına dair ama bir tık yok ? göz göre göre yalanın bedeli ağır olur burda olmaz ama ileride çekersin.

log log log log tabi onlarıda sahte hazırlamazsan.