aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben senın gibi *********** değilimki ? mılletın aklını çelmeye çalışıyorsun ama okadar zeki dğeilsin bekle 2 dakıka capslıyım zor değil
evet bekliyoruz şube kodunu 3239 söylediğimi gösteriniz birde utanmadan değişiklik yapıyorsunuz şube kodunu 3239 olduğunu söylüyorsunuz.Benim traderim 32 sizin 3 biriside alışveriş dğeil kim kime güvenebilir.nVIDIA nikli kişiyede 50 tl değerinde sattım ürünü.Siparişi getirttim ve hergün oyaladı beni ve hakkında konu açtım sınırsız banlandı ve aradım kendisini ödemeyceğini söyledi.E ürün geldikten sonra sizin ödeyeceğinizi nerden bilelim msn adreslerimi silmişsiniz varmı böyle birşey ?ben o gün çıkarılacak kargoları çıkardım şayetki yatıracağım dyeipte yatırmadığnızıda gördüm ve kargonuz gönderdildi dedikten sonrada hala ödemeyi geçmemiştiniz