aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendini çok zeki sanıyorsun dimi ? çelişkili konuşarak nekadar aciz duruma düştüğünün farkında değilsin plus kullanmıyorum konuşma loglarımızı atıyım madem sen tutuyorsun at konuşma loglarımızı senden alalım hadı hepsini at ama ılk gunkı konusmalarımızı değil sadece ayrıca nedne yazı ıle gönderıyorsunda resim yok derken pm'leri kasdetmedınmı ? caps atayım dıyınce döndun 180derece şube koduna geldin onu bunu katıp konuyu saptırma ben senınle yaptığım dıyoluğu bılırımkı sen bıle değildin dilek dilek diğe konuştukda herıfın bırı çıktı bugun bızden para ıstıyor ? bak dostum bukadarmı kafan basmıyor yada birşeylerı bılmıyorsun madem o gum sildim senı msnden vs gittim birdaha gelmedim 3 geçmiş aklından zorunmu varda zorla bana kargo yolluyorsun ? önce bunu kendıne sor yada sahtekarlığını ortaya koy şu mubarek aylarda yapmayın bari bu işler itrader meselesi ise oyuzdenmı banlanıyorsun durmadan ? sen şu konuşmaları atsana hadı azıcık erkeksen ben log tutmuyorum sen tutuyorsun belli atta hani bana akşam sızın kataloglarınızı paketledim yarın 11de yolluyorum dediğin yazışmaları okuyalım mılletın aklını karıştırmak ıcın oyunlar oynama bekliyoruz logları .
evet dedim sonuna kadar haklıyım ve konuştuğumun arkasındayım ha laflarına dikkat et erkek değilim ama erkek gibide çıkar herşeyi söylerim.Ha şu sorumun cevabını alayım söz veriyorum msn loglarını koyacağım hesap numarası yanlış dediniz.3239 verdi dediniz bana orayı gösterin kanıtınızla bende hatalıyım diyeyim güven vermiyordunuz ve kargoyu gönderdim dedim ve sonra msnniz biran ç.dışı oldu hiç açılmadı oysaki hergün r10 da dolaşıyordunuz para yatmadı buna ne cvp vericeksiniz msnmi sildiğinizi kendi ağzınızla söylüyorsunuz o gün *********** olduğunuzu ?
Bu sorularımın dışına çıkmayın ve hepsinin cevabını verin lakin herşeyiyle birlikte cevabı yazacağım...