evet dedim sonuna kadar haklıyım ve konuştuğumun arkasındayım ha laflarına dikkat et erkek değilim ama erkek gibide çıkar herşeyi söylerim.Ha şu sorumun cevabını alayım söz veriyorum msn loglarını koyacağım hesap numarası yanlış dediniz.3239 verdi dediniz bana orayı gösterin kanıtınızla bende hatalıyım diyeyim güven vermiyordunuz ve kargoyu gönderdim dedim ve sonra msnniz biran ç.dışı oldu hiç açılmadı oysaki hergün r10 da dolaşıyordunuz para yatmadı buna ne cvp vericeksiniz msnmi sildiğinizi kendi ağzınızla söylüyorsunuz o gün *********** olduğunuzu ?
Bu sorularımın dışına çıkmayın ve hepsinin cevabını verin lakin herşeyiyle birlikte cevabı yazacağım...
Tebrik ederim sonuna kadar haklısınız
arkadaşın profilini hiç incelemedim keşke baştan baksaydımda sızın farkettiğinizi görebilseydım şuan saçma sapan diyologlar içinde olmazdım.
İnceleseniz ne olacaktıki ? Vukuatlı eleman gösterin bana o iTrader'lerden