• 21-04-2014, 22:03:49
    #46
    Yorumları okudukça benim de gülesim geliyor.
    Yahu anlamıyorum bu konun şükretmeyle ne alakası var ? Şöyle düşünün siz bir işte çalışıyorsunuz sabah akşam demeden köpekler gibi çalışıyorsunuz ve aylık 4.000 tl almanız gerekiyor.Ay sonu geldiğinde bi bakıyorsunuz hesabınıza 2.000 tl yatmış. Siz gidip, bu ülkede asgarii maaşla çalışanlar var şükretmeliyim diyip gözünüzümü yumarsınız yoksa gidip hakkınız mı ararsınız ?

    Hocamız o kadar emek vermiş o hitlere ulaşmak için belki günlerce uykusuz kalmıştır peki verdiği emeklerin karşılığı bu kazanç mı ?
  • 21-04-2014, 22:16:59
    #47
    Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumları okudukça benim de gülesim geliyor.
    Yahu anlamıyorum bu konun şükretmeyle ne alakası var ? Şöyle düşünün siz bir işte çalışıyorsunuz sabah akşam demeden köpekler gibi çalışıyorsunuz ve aylık 4.000 tl almanız gerekiyor.Ay sonu geldiğinde bi bakıyorsunuz hesabınıza 2.000 tl yatmış. Siz gidip, bu ülkede asgarii maaşla çalışanlar var şükretmeliyim diyip gözünüzümü yumarsınız yoksa gidip hakkınız mı ararsınız ?

    Hocamız o kadar emek vermiş o hitlere ulaşmak için belki günlerce uykusuz kalmıştır peki verdiği emeklerin karşılığı bu kazanç mı ?
    Arkadaşın istatistiklerine göre Türkiyede aylık 8000 TL ve üzeri kazanılabilecek iş olanaklarını sayarmısın merak ettim. Herkes avrupa ülkeleriyle Türkiye'yi kıyaslıyorda, Avrupadaki vatandaşların aylık aldığı maaş ortalama Türkiyeye göre 10 kat fazla . Türkiye standartlarında bu reklamlara göre arkadaşın kazandığı bu rakam bence çok normal. Benim kazandığım rakamlara gelince şimdiye kadar 100k kazanmışım TBM ortalamam 0.08 civarında ve son aylardada 0.10 tl olarak devam ediyor. 2014'ün gelmesi veya $ dan tl ye geçiş birşey değiştirmedi.

  • 21-04-2014, 22:20:06
    #48
    Dostum günde ortalama 300 tl kazanıyorsun birde isyan ediyorsun.Ben 40 TL 10 saat çalışıyorum yemediğim halt kalmıyor imalatta makinalarda.
    Ben şu konuyu açmaya utanırım be..
  • 21-04-2014, 22:25:52
    #49
    ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın istatistiklerine göre Türkiyede aylık 8000 TL ve üzeri kazanılabilecek iş olanaklarını sayarmısın merak ettim. Herkes avrupa ülkeleriyle Türkiye'yi kıyaslıyorda, Avrupadaki vatandaşların aylık aldığı maaş ortalama Türkiyeye göre 10 kat fazla . Türkiye standartlarında bu reklamlara göre arkadaşın kazandığı bu rakam bence çok normal. Benim kazandığım rakamlara gelince şimdiye kadar 100k kazanmışım TBM ortalamam 0.08 civarında ve son aylardada 0.10 tl olarak devam ediyor. 2014'ün gelmesi veya $ dan tl ye geçiş birşey değiştirmedi.

    Sizi etkilemediği için sorun olmuyor hocam. TBM bir anda 2 üzerinden 0.02 ye düşünce malesef içiniz yanıyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:25:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:24:33 --

    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum günde ortalama 300 tl kazanıyorsun birde isyan ediyorsun.Ben 40 TL 10 saat çalışıyorum yemediğim halt kalmıyor imalatta makinalarda.
    Ben şu konuyu açmaya utanırım be..
    Sana makinanla mutluluklar dostum. burası adsense bölümü. Makina bölümü ararken buraya düştün galiba.
  • 21-04-2014, 22:31:21
    #50
    lordumsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi etkilemediği için sorun olmuyor hocam. TBM bir anda 2 üzerinden 0.02 ye düşünce malesef içiniz yanıyor
    Hocam tabiki herkes her zaman kazandığının fazlasını kazanmak istiyor, hakkının daha çok olduğunu düşünüyor. Ama ülkemiz şartlarında bu TBM oranları bana gayet normal geliyor. Bence sorun burada google değil, ülkemizin avrupa şartlarına ayak uyduramamış, ülke olarak geri kalmış olmamız.

    Ayrıca forumda ne zaman birisi gelir ekranını paylaşsa çekemeyen insanlar gelip baltalayıcı mesajlar atarlar yada profilinizi araştırıp sitenizi bulup kopya site açmaya çalışırlar. Siz siz olun forumda sakın sitenizi paylaşmak gibi hataya düşmeyin.
  • 21-04-2014, 22:37:43
    #51
    Allah hepimize nasip etsin, İNŞALLAH...
  • 21-04-2014, 22:48:44
    #52
    ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın istatistiklerine göre Türkiyede aylık 8000 TL ve üzeri kazanılabilecek iş olanaklarını sayarmısın merak ettim. Herkes avrupa ülkeleriyle Türkiye'yi kıyaslıyorda, Avrupadaki vatandaşların aylık aldığı maaş ortalama Türkiyeye göre 10 kat fazla . Türkiye standartlarında bu reklamlara göre arkadaşın kazandığı bu rakam bence çok normal. Benim kazandığım rakamlara gelince şimdiye kadar 100k kazanmışım TBM ortalamam 0.08 civarında ve son aylardada 0.10 tl olarak devam ediyor. 2014'ün gelmesi veya $ dan tl ye geçiş birşey değiştirmedi.

    Kaç yıllık kazanç bu hocam?
  • 21-04-2014, 22:53:25
    #53
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yıllık kazanç bu hocam?
    İlk ödeme 7 yıl önce alındı ancak kazancın %80'i son 2-3 yılın kazancı.
  • 22-04-2014, 16:28:46
    #54
    Bende TBM 0,19 ama aylık kazanç ~10 TL civarı.
    Sanırım bir site ağı kurmak lazım...