Yorumları okudukça benim de gülesim geliyor.
Yahu anlamıyorum bu konun şükretmeyle ne alakası var ? Şöyle düşünün siz bir işte çalışıyorsunuz sabah akşam demeden köpekler gibi çalışıyorsunuz ve aylık 4.000 tl almanız gerekiyor.Ay sonu geldiğinde bi bakıyorsunuz hesabınıza 2.000 tl yatmış. Siz gidip, bu ülkede asgarii maaşla çalışanlar var şükretmeliyim diyip gözünüzümü yumarsınız yoksa gidip hakkınız mı ararsınız ?
Hocamız o kadar emek vermiş o hitlere ulaşmak için belki günlerce uykusuz kalmıştır peki verdiği emeklerin karşılığı bu kazanç mı ?
Sonun Başlangıcı (Adsense)
64
●4.969
- 21-04-2014, 22:16:59Arkadaşın istatistiklerine göre Türkiyede aylık 8000 TL ve üzeri kazanılabilecek iş olanaklarını sayarmısın merak ettim. Herkes avrupa ülkeleriyle Türkiye'yi kıyaslıyorda, Avrupadaki vatandaşların aylık aldığı maaş ortalama Türkiyeye göre 10 kat fazla . Türkiye standartlarında bu reklamlara göre arkadaşın kazandığı bu rakam bence çok normal. Benim kazandığım rakamlara gelince şimdiye kadar 100k kazanmışım TBM ortalamam 0.08 civarında ve son aylardada 0.10 tl olarak devam ediyor. 2014'ün gelmesi veya $ dan tl ye geçiş birşey değiştirmedi.Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2014, 22:25:52Sizi etkilemediği için sorun olmuyor hocam. TBM bir anda 2 üzerinden 0.02 ye düşünce malesef içiniz yanıyorozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:25:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:24:33 --
Sana makinanla mutluluklar dostum. burası adsense bölümü. Makina bölümü ararken buraya düştün galiba.okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-04-2014, 22:31:21Hocam tabiki herkes her zaman kazandığının fazlasını kazanmak istiyor, hakkının daha çok olduğunu düşünüyor. Ama ülkemiz şartlarında bu TBM oranları bana gayet normal geliyor. Bence sorun burada google değil, ülkemizin avrupa şartlarına ayak uyduramamış, ülke olarak geri kalmış olmamız.lordumsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca forumda ne zaman birisi gelir ekranını paylaşsa çekemeyen insanlar gelip baltalayıcı mesajlar atarlar yada profilinizi araştırıp sitenizi bulup kopya site açmaya çalışırlar. Siz siz olun forumda sakın sitenizi paylaşmak gibi hataya düşmeyin.
- 21-04-2014, 22:48:44Kaç yıllık kazanç bu hocam?ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2014, 22:53:25İlk ödeme 7 yıl önce alındı ancak kazancın %80'i son 2-3 yılın kazancı.sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle