Yorumları okudukça benim de gülesim geliyor.
Yahu anlamıyorum bu konun şükretmeyle ne alakası var ? Şöyle düşünün siz bir işte çalışıyorsunuz sabah akşam demeden köpekler gibi çalışıyorsunuz ve aylık 4.000 tl almanız gerekiyor.Ay sonu geldiğinde bi bakıyorsunuz hesabınıza 2.000 tl yatmış. Siz gidip, bu ülkede asgarii maaşla çalışanlar var şükretmeliyim diyip gözünüzümü yumarsınız yoksa gidip hakkınız mı ararsınız ?

Hocamız o kadar emek vermiş o hitlere ulaşmak için belki günlerce uykusuz kalmıştır peki verdiği emeklerin karşılığı bu kazanç mı ?