ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın istatistiklerine göre Türkiyede aylık 8000 TL ve üzeri kazanılabilecek iş olanaklarını sayarmısın merak ettim. Herkes avrupa ülkeleriyle Türkiye'yi kıyaslıyorda, Avrupadaki vatandaşların aylık aldığı maaş ortalama Türkiyeye göre 10 kat fazla . Türkiye standartlarında bu reklamlara göre arkadaşın kazandığı bu rakam bence çok normal. Benim kazandığım rakamlara gelince şimdiye kadar 100k kazanmışım TBM ortalamam 0.08 civarında ve son aylardada 0.10 tl olarak devam ediyor. 2014'ün gelmesi veya $ dan tl ye geçiş birşey değiştirmedi.

Kaç yıllık kazanç bu hocam?