• 21-04-2014, 17:20:05
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 31 aralık 2013'te bende sizin gibi tbmlerin tavan yapmasından 4 köşe idim...ama maalesef ki 1 ocak oldu ve kara 2014 başladı. 0.20-30 olan bir an da 0,10-08 e düştü.
    2014 yılında para kazanan var mı bilmiyorum. Ama bildiğim tek şey ne olduysa TL'ye geçildikten sonra oldu.

    Bir de ayrıca TL'ye geçildiğinden bu yana 2.000- 3.000 lira civarında kesik yedim. Gün içinde atılan kesiklere onlarda eklenince tam oldu.

    Yine de şükür derken Google son vuruşu yapıp News kayıtlı sitelere babalık yaptı ve can çekişmeye fırsat bırakmadı.

    Uzun lafin kısası mafolduk.

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
    Size ve konu sahibine bir teklifim var madem cok yüksek meblaglarda kaybiniz var ben Almanyada yasiyorum euro olarak ödemelerimi aliyorum bana aylik kazanclarinizdan %10 kar payi verin size yardimci olayim benim fazlasinda gözüm yok.
    Hocam hak yenme konusunu anlamiyorum tamam bir site acmissiniz masraf yapmissiniz hitleriniz iyi olmus oturmus sitesiniz ve adsense reklamlarini eklemissiniz millet gelmis tiklamis sizde bu iste para kazanmissiniz.Ben sunu anlayamiyorum sizin yazdiklarinizda siz bu ise baslarken 260 kisiye ekmek verme olayini buna güvenerekmi giristiniz?Bugün dünyada hersey olabiliyor ve olduki google yerle bir oldu kapandi adsense bitti gitti ne yapacaksiniz?Acikca sunu söylüyeyim oturdugunuz yerden suanki anlatiklariniza göre bu parayi kazaniyorsunuz hala aglaniyorsunuz ayda 800tl parayi kaznamak icin anasindan emdigi süt burnundan gelen insanlari düsünmeden!
  • 21-04-2014, 17:20:31
    #11
    Merhaba,

    Malesef bu konuda açılmış çok başlık var. Hem müşterilerimiz, hem kendi projelerimizde de buna benzer düşüşler yaşamaktayız. 4 aydır google pastadaki payı düşürdü. Ads gelirlerinde bir önceki yıla göre %25 lik vahim bir düşüş var.
  • 21-04-2014, 17:23:38
    #12
    Hocam sayfa ne sayfası? Yahu insan şöyle bi durup düşünüyor böyle kazancı görünce. Neyse ben bi' çay koyayım kendime.
  • 21-04-2014, 17:26:41
    #13
    cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size ve konu sahibine bir teklifim var madem cok yüksek meblaglarda kaybiniz var ben Almanyada yasiyorum euro olarak ödemelerimi aliyorum bana aylik kazanclarinizdan %10 kar payi verin size yardimci olayim benim fazlasinda gözüm yok
    %50 googleye %10 size, %0.5 bakkal Ercan abiye, ev sahibine %5 çocuğuma aylık %0.1 liste uzar hocam. Borçlu çıkmak istemiyorum. Sağolun teklifiniz için
  • 21-04-2014, 17:27:28
    #14
    cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size ve konu sahibine bir teklifim var madem cok yüksek meblaglarda kaybiniz var ben Almanyada yasiyorum euro olarak ödemelerimi aliyorum bana aylik kazanclarinizdan %10 kar payi verin size yardimci olayim benim fazlasinda gözüm yok
    Hocam işte arkadaşın yakındığı konu da bu. Google da sizin önerdiğiniz gibi sadece kod vererek arkadaşın kendi kazandığı alması gereken paradan pay alıyor. Aradan kar alacak tamam ama fazlasını alıyor işte.
  • 21-04-2014, 17:31:12
    #15
    fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Malesef bu konuda açılmış çok başlık var. Hem müşterilerimiz, hem kendi projelerimizde de buna benzer düşüşler yaşamaktayız. 4 aydır google pastadaki payı düşürdü. Ads gelirlerinde bir önceki yıla göre %25 lik vahim bir düşüş var.
    Kesinlikle haklısınız hocam. Ben bu konuda bir yol buldum tüm arkadaşlarla da paylaşmak isterim. Şuan görünen 0.7 TBM aslında ocak ayında 0.2lere kadar düşmüştü. Eğer her dile esnek bir siteniz var ise, bir an önce sitenize yeni bir dil ekleyin. Örnek siteadı.com/EN ve yazılarınızı çevirtip bu kısımda yayınlayın. Şuan dengeyi sağladığım tek nokta bu. Bir çoğu ingilizce site açın demiş fakat sıfırdan bir sitenin bu dönemde imkanı çok az. bu yol belki işinize yarayabilir.

    %99 hiti türk olan sitemde şuan %72 türk var. Diğer ülkeler kazancı resmen yarı yarıya getirdi. Yinede araştırın bunların hepsi koca karı ilacı denilen deneme yanılma yöntemleri
  • 21-04-2014, 17:43:24
    #16
    Yahu arkadaşlar bakın hala anlamıyorsunuz. Vay 300 lira kazanıyon şükret. Bin şükür 10 liraya da şükür.
    Arkadaş rakamı yazdığı için ve siz kazanamadiginiz için böyle söylüyorsunuz. Rakamlar manipule edilip düşük olsaydı katılacaktiniz.

    Şikayet belli, Google bize sağlam yerleştiriyor.

    Arkadaşın sektörünü bilmem kendi sektörümden söz edeyim.

    Aynı sektörde yaklaşık 15 sitem var. Aktif olan 8 sitemin teması ve reklam yerlesimine kadar aynı. Bir ikisinin tbm si 0,12-0,14 iken diğerlerinin tbm'si 0,03 - 0,06 - 0,07 tl.

    Arada muazzam farklar var. Reklam gösterimleri dahi aynı. Sitede kalınan süre ortalaması yaklaşık 1,5-2 dakika ve tbm'ler ortada. Bu arada to oranlarım her zaman iyidir. 2'nin altına düşmez ama google amca sağolsun ne yapıp ediyor kazandirmiyor.

    Neyse bu konulardan canım yeterince sıkkın. Konusmaya gerek yok. Mecburuz.

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
  • 21-04-2014, 17:44:33
    #17
    lordumsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle haklısınız hocam. Ben bu konuda bir yol buldum tüm arkadaşlarla da paylaşmak isterim. Şuan görünen 0.7 TBM aslında ocak ayında 0.2lere kadar düşmüştü. Eğer her dile esnek bir siteniz var ise, bir an önce sitenize yeni bir dil ekleyin. Örnek siteadı.com/EN ve yazılarınızı çevirtip bu kısımda yayınlayın. Şuan dengeyi sağladığım tek nokta bu. Bir çoğu ingilizce site açın demiş fakat sıfırdan bir sitenin bu dönemde imkanı çok az. bu yol belki işinize yarayabilir.

    %99 hiti türk olan sitemde şuan %72 türk var. Diğer ülkeler kazancı resmen yarı yarıya getirdi. Yinede araştırın bunların hepsi koca karı ilacı denilen deneme yanılma yöntemleri
    Hocam Adsense kazancınız iyi, Allah kat kat fazlasını nasip etsin. Benim tavsiyem, yurtdışında bir banka hesabı açıp öyle devam etmeniz. Örneğin Türkiye'deki bankaların bazılarının Almanya da başka isimlerle faaliyetleri var. Oradaki bir bankada hesap açıp, hesabı da o ülke üzerinden ayarlayıp kazancınızı euro üzerinden alın. Dediğiniz kadar kazanç farkı varsa çok fazla faydası olacaktır.

    Almanya'daki örnek bankalar:

    AKBANK T.A.S.
    Karl-Marx-Str. 13
    030-6272870
    12043 Berlin

    AKBANK T.A.S.
    Goethe Str. 12
    089-5906876
    80336 München

    AKBANK T.A.S.
    Eberhardstr. 22
    0711-2229570
    70173 Stuttgart

    Badenia
    Gutebberg Str. 28
    02331-204539
    58089 Hagen

    BKM
    Flandrische str. 16
    0221-256446
    50674 Köln

    DenizBank (Wien) AG
    Königswall 22
    0231-9125051
    44137 Dortmund

    Garanti Bank Int.
    Heinrich-Heine-Allee 1
    0211-862220
    40213 Düsseldorf

    Halk Bankasi
    Schützenstr. 22
    0231-820062
    44147 Dortmund

    Halk Bankası
    Marzellenstr. 9
    0221-123390
    50667 Köln

    Halk Bankası
    Bahnhofvorplatz 1
    0221-136545
    50667 Köln
  • 21-04-2014, 17:50:52
    #18
    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Adsense kazancınız iyi, Allah kat kat fazlasını nasip etsin. Benim tavsiyem, yurtdışında bir banka hesabı açıp öyle devam etmeniz. Örneğin Türkiye'deki bankaların bazılarının Almanya da başka isimlerle faaliyetleri var. Oradaki bir bankada hesap açıp, hesabı da o ülke üzerinden ayarlayıp kazancınızı euro üzerinden alın. Dediğiniz kadar kazanç farkı varsa çok fazla faydası olacaktır.

    Almanya'daki örnek bankalar:

    AKBANK T.A.S.
    Karl-Marx-Str. 13
    030-6272870
    12043 Berlin

    AKBANK T.A.S.
    Goethe Str. 12
    089-5906876
    80336 München

    AKBANK T.A.S.
    Eberhardstr. 22
    0711-2229570
    70173 Stuttgart

    Badenia
    Gutebberg Str. 28
    02331-204539
    58089 Hagen

    BKM
    Flandrische str. 16
    0221-256446
    50674 Köln

    DenizBank (Wien) AG
    Königswall 22
    0231-9125051
    44137 Dortmund

    Garanti Bank Int.
    Heinrich-Heine-Allee 1
    0211-862220
    40213 Düsseldorf

    Halk Bankasi
    Schützenstr. 22
    0231-820062
    44147 Dortmund

    Halk Bankası
    Marzellenstr. 9
    0221-123390
    50667 Köln

    Halk Bankası
    Bahnhofvorplatz 1
    0221-136545
    50667 Köln
    Ben konu sahibine ve diger bir arkadas bunu teklif ettim bana verin %10 kar payi yardimci olayim size ben Almanyada yasiyorum.