• 21-04-2014, 18:57:32
    #28
    spermonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz ay sonunu nasıl getireceğimizin derdindeyiz, arkadaşın derdine bak. Malesef güzel Ülkemde böyle tiplerde var.
    Benim gibi tiplere ihtiyacı var bu ülkenin arkadaşım. Önce kendi şeklinize bir bakın. Ay sonu gelmiyorsa bir işe yaramadığın/ız içindir.
    Kopya siteciler
    Millete anti seo yapanlar
    Beleş bloglarla emeksiz para kazanmaya çalışanlar
    Ddosçular
    Hacklinkçiler
    ... uzar gider liste.

    Bu millet için ne yaptın ki karşılığını göremedin ay sonunu getiremiyorsun? Asıl bu sitenin sizin gibi adamları temizlemesi lazım. Şurada sizin gibileri suçlamak yerine googleye suç buldum %100. Gelirlerdeki düşüşlerin nedenlerinin hepsi paravanlar normalde.

    Kazançlardaki azalma ve adaletsizliği söyledim karşılığında sanki burası bir webmaster sitesi değilde, dini vaaz sitesi gibi üşüşenler oldu. 1 saattir alttan alıyorum da yeter arkadaş. Benim şükretmem gerektiğini bile söyleyenler var=) Arkadaş şükredeceksem burada etmem, sorunum varsa yazarım, kimin ne olduğuda sadece bilgim varsa yardım ederim. Ay sonunu getiremeyene harçlık veremem.

    özet: Umarım google herkese hakettiğini verir.
  • 21-04-2014, 19:01:20
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir konu açmışsınız buraya. yorumlar ise beklediğimden farklı gelmedi malesef. ayda 500-1000 TL civarı kazanıp daha ne istiyorsun aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz diyen insanların olduğunu görünce çok şaşırmadım. Konuyu yanlış platforma açtığınızı belirteyim. Şahsen ben de aza kanaat etmiyorum adsense konusunda, ne kadar geliştirir ve gelirimi artırırsam o kadar mutlu oluyorum. Sonuçta bu bir iş değil midir, işini insan ne kadar geliştirir ve gelirini ne kadar yükseltirse o kadar mutlu olmaz mı? Herkes harçlığı için mi çalışma zorunda adsense ile? Ben koca şirketi yönetiyorum ve bu bahsettiğiniz rakamların 10 katını günlük aldığımda üzülüyorum? Bu beni doyumsuz aza kanaat etmeyen biri mi yapar? Kesinlikle hayır.. Başta da söylediğim gibi herkes harçlığını çıkartmak ya da en iyi senaryoyla kirasını ödemek için adsense ile çalışmıyor. Bu işi profesyonel yapıp bir çok kişiye ekmek yediren, vergisini veren, her ay milyon lira hedefler koyan insanlar var.. O yüzden burada bu şekilde eleştirilmeniz benim şahsen çok hoşuma gitmedi.. O yüzden kendi çevreniz ya da bu işi birlikte yaptığınız insanlarla tartışmanızı öneririm.

    Sorunuza gelince, Türkiye TBM'leri en düşük ülkelerden (TL ye geçince daha da kötü oldu). O yüzden çok normal bu kazançta olmanız. TO oranını belki biraz artırmaya yönelik reklam yerleşimleri konusunda destek alabilirsiniz. 1 puanlık TO artışı bile gelirinizde %50 artış sağlayacak, TBM dışında TO'yu daha çok düşünmeniz fayda sağlar. Ziyaretçi kaynağınız Amerika olsaydı daha iyi yorumlar ve yönlendirmelerde bulunabilirdim..

    Herkese bol kazançlar.
  • 21-04-2014, 19:02:52
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bende günde 800$ görmüş birisi olarak, bu TL olayından gazabını alanlardanım. Lakin calisamaya devam hocam. Düzenli calişmayla hersey olur Google adwords kullanıcılarının cıkarlarını korumak icin böyle bir karar aldı.
  • 21-04-2014, 19:03:50
    #31
    cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben düsüncelerimi paylastim ama su son yazdigin simdi yol al kelimesi size yakismadi malesef Allah sana ve konu sahibine ne kadar cok istiyorsaniz o kadar versin sonucta gidecegimiz yer ayni 3 metrelik cukur.
    benim ilk mesajım kimseye alıntı yapılmadan yazıldı. sende bana alıntı yaparak bana saçma sapan şeyler yazıyorsan yol al da derim başka birşeyler de derim bir daha bana alıntı yapma benimle ilgili yorum da yapma düşüncelerini de kendine sakla
  • 21-04-2014, 19:04:43
    #32
    Gerçekten konu komediye dönmüş. Adam kazancının azaldığından şikayet ediyor gelen mesajlar gerçekten komedi. Bu foruma yakışmayacak düzeyde kazançlar.
    Ay sonunu nasıl getireceğim diye düşünüyorsan dön bir bak ben nerede yanlış yapıyorum diye. Burada adamın konusunu kirletmenin anlamı ne ? Kazandığı parada öyle trilyoner yapacak bir para değil. Adamın giderini nereden biliyorsunuz ? Ya da bu işe nekadar emek harcadığını ? Veya nekadar para yatırdığını ? Kaldı ki 0 gideri olsa, hiç para yatırmamış olsa da adam kazanması gerekenin bu olmadığını söylüyor ki haklı.
    Webmaster sitesinde gelen yorumlar gerçekten çok komik
  • 21-04-2014, 19:05:29
    #33
    Acrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel bir konu açmışsınız buraya. yorumlar ise beklediğimden farklı gelmedi malesef. ayda 500-1000 TL civarı kazanıp daha ne istiyorsun aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz diyen insanların olduğunu görünce çok şaşırmadım. Konuyu yanlış platforma açtığınızı belirteyim. Şahsen ben de aza kanaat etmiyorum adsense konusunda, ne kadar geliştirir ve gelirimi artırırsam o kadar mutlu oluyorum. Sonuçta bu bir iş değil midir, işini insan ne kadar geliştirir ve gelirini ne kadar yükseltirse o kadar mutlu olmaz mı? Herkes harçlığı için mi çalışma zorunda adsense ile? Ben koca şirketi yönetiyorum ve bu bahsettiğiniz rakamların 10 katını günlük aldığımda üzülüyorum? Bu beni doyumsuz aza kanaat etmeyen biri mi yapar? Kesinlikle hayır.. Başta da söylediğim gibi herkes harçlığını çıkartmak ya da en iyi senaryoyla kirasını ödemek için adsense ile çalışmıyor. Bu işi profesyonel yapıp bir çok kişiye ekmek yediren, vergisini veren, her ay milyon lira hedefler koyan insanlar var.. O yüzden burada bu şekilde eleştirilmeniz benim şahsen çok hoşuma gitmedi.. O yüzden kendi çevreniz ya da bu işi birlikte yaptığınız insanlarla tartışmanızı öneririm.

    Sorunuza gelince, Türkiye TBM'leri en düşük ülkelerden (TL ye geçince daha da kötü oldu). O yüzden çok normal bu kazançta olmanız. TO oranını belki biraz artırmaya yönelik reklam yerleşimleri konusunda destek alabilirsiniz. 1 puanlık TO artışı bile gelirinizde %50 artış sağlayacak, TBM dışında TO'yu daha çok düşünmeniz fayda sağlar. Ziyaretçi kaynağınız Amerika olsaydı daha iyi yorumlar ve yönlendirmelerde bulunabilirdim..

    Herkese bol kazançlar.
    Aslında konuyu bu şekilde açma nedenim hocam az kazancı olan dostların hepsine hitin az ya da kopya içerik muhabbeti edildi.Şuan eminim ki %50den fazlası içeriği az diye veya hiti az diye az kazandığını sanıyor. Bende olayı aslında google ile alakalı olduğunu ve buna nasıl çözümler üretilebilir bu konuda sohbet ortamı oluşturmak istedim. Ama hata yaptığımı düşünmüyorum. Örnek sayfa to açıklamanız eminim ki çoğu insana cevap olacaktır. Yazınız için ise teşekkür ederim.
  • 21-04-2014, 19:09:02
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    lordumsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gibi tiplere ihtiyacı var bu ülkenin arkadaşım. Önce kendi şeklinize bir bakın. Ay sonu gelmiyorsa bir işe yaramadığın/ız içindir.
    Kopya siteciler
    Millete anti seo yapanlar
    Beleş bloglarla emeksiz para kazanmaya çalışanlar
    Ddosçular
    Hacklinkçiler
    ... uzar gider liste.

    Bu millet için ne yaptın ki karşılığını göremedin ay sonunu getiremiyorsun? Asıl bu sitenin sizin gibi adamları temizlemesi lazım. Şurada sizin gibileri suçlamak yerine googleye suç buldum %100. Gelirlerdeki düşüşlerin nedenlerinin hepsi paravanlar normalde.

    Kazançlardaki azalma ve adaletsizliği söyledim karşılığında sanki burası bir webmaster sitesi değilde, dini vaaz sitesi gibi üşüşenler oldu. 1 saattir alttan alıyorum da yeter arkadaş. Benim şükretmem gerektiğini bile söyleyenler var=) Arkadaş şükredeceksem burada etmem, sorunum varsa yazarım, kimin ne olduğuda sadece bilgim varsa yardım ederim. Ay sonunu getiremeyene harçlık veremem.

    özet: Umarım google herkese hakettiğini verir.
    Senin burda kimseyi asagilayici,kücük görme ve rencide etme gibi bir hakkin asla olamaz bu site asil sizin gibi gözünu para hirsi bürümüs kendinden baska insanlari düsünmeyenleri degil burdan Türkiyeden temizlemeleri lazim.Kazanclarda azalma adaletsizligini bahane ederek ekran görüntüsünü burda paylasip ahkam kesecegine cok degerli siten icin GOOGLE Acarsin telefon alirsin bir randevu benim sitem neden az kazaniyor diye sorarsin,Burda google yetkilisimi varda gelmissin burda bu konuyu aciyorsun ozaman.
  • 21-04-2014, 19:10:14
    #35
    @lordumsen bu forum böle benim türkcem iyi degil ama bazılarının hiti kadar adsense reklamıma tıklanır günlük esas meslegim kaynakcıyım babamın yanına çırak olarak başladım ilk okul 5 mezunuyum inanın şurda bu işin kitabını yazmış uni mezunlarına alt üst ederim ama ne zazıki kitabını ögrenmedigim için bazı şeylerim eksik herzamnda turkcemle alay edilmişdir bu forumda cekemeyenler her zamn cıkar ben senlik sadece 3 bin tl domain regisder parası ödüyorum aylık gelirimde çok açayip düşdü bu kişiler bunları düşünmez 200k 300k hit yapmişin bunu nasıl yapıyor diye düşünmezler neyse sölenecek çok kelime var ama ben salladım sende salla bir önceki yorum yapan arkadaş demişki bunu burda paylaşma nasıl gelirini artırsın nasıl sayfa tonu düşürsün ansıl tbm ni çogaltısın bunları başar
  • 21-04-2014, 19:14:37
    #36
    cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin burda kimseyi asagilayici,kücük görme ve rencide etme gibi bir hakkin asla olamaz bu site asil sizin gibi gözünu para hirsi bürümüs kendinden baska insanlari düsünmeyenleri degil burdan Türkiyeden temizlemeleri lazim.Kazanclarda azalma adaletsizligini bahane ederek ekran görüntüsünü burda paylasip ahkam kesecegine cok degerli siten icin GOOGLE Acarsin telefon alirsin bir randevu benim sitem neden az kazaniyor diye sorarsin,Burda google yetkilisimi varda gelmissin burda bu konuyu aciyorsun ozaman.
    Dostum cevap vermemek için kendimi çok zorladım ama inan başaramadım. Adamın çok kazanıyor olması neden seni küçük düşürsün? Yani gerçekten anlaşılamayacak bir hazımsızlık var.

    Oysaki senin böyle bir arkadaşı yakalamışken, ondan birkaç ipucu, birkaç tavsiye koparmaya çalışman lazım. Olması gereken o. Daha çok kazanç böyle elde edilir. Çok kazananlara meydan okuyarak, ülkeden kovarak değil.